adsl configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Berichten
3.199
Ik heb een probleem met mijn adsl configuratie. Ik weet niet hoe ik die moet instellen.

Ik heb een brief van hccnet gekregen met daarin mijn ip adres, mijn gebruikersnaam en mijn wachtwoord.

Hoe moet ik dat nu instellen? Ik heb mijn ethernet adsl modem aangesloten op mijn netwerkkaart en daar dat kpn installatiescripd overheen gegooid, dus dat staat allemaal goed.

Moet ik een externe toegang aanmaken? Als ik dat doe en vervolgens voor vpn adapter kies, kan ik die niet instellen. Vervolgens wordt me gevraagd om de hostnaam van de vpn server en die weet ik niet.

Weet iemand mischien een handleiding te staan voor adsl instellen?
 
asdl-lite en je krijgt altijd een handleiding erbij?
GrWillem
 
Binnenkort krijg ik het doe het zelf pakket thuisgestuurd. Maar daar zit een gratis usb modem in, en omdat ik met meerdere pc's wil werken heb ik een tweedehands ethernet modem aangeschaft. Daar zat geen handleiding bij, alleen van het modem.
 
Kijk hier eens, kies de ADSL verbinding die voor jouvan toepassing is en je komt in een scherm waar je rechts in het scherm de diverse besturingssystemen ziet staan, kies hier voor de optie zelf configureren.:)

Succes!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan