adsl draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Berichten
197
ik heb een multipc modem met adsl aansluiting, maar nu wilde ik graag weten of er iets is dat adsl singnalen verzend (zogezegd) en dat je dan kan aansluiten op de achterkant van je adsl-modem (dus in zo'n rj45 uitgang) en dan sluit je een ontvangertje op de usb van je computer aan en dan heb je draadloos internet

weet iemand of zoiets bestaat?
bedankt voor mogelijke reacties
 
Misschien is een acces point met een draadloze netwerkkaart wel zo stabiel.USB is nou niet het meest ideale maar smaken verschillen
 
ik snap sowieso niet precies wat je nou bedoelt met een draadloze netwerkkaart want volgens mij kan je die niet aansluiten op mijn adsl modem

maar het gaat om een laptop dus kan ik er geen kaartje inzetten
 
oja ik denk dat ik al weet waar het mis is gegaan
ik heb er niet bij gezegd dat mijn modem geen wireless modem is

ik vroeg mij namelijk af of je zo'n wireless ontvangertje en verzendertje kon gebruiken in combinatie met een multipc modem dat niet wireless is

maar ik denk dat ik al een oplossing gevonden heb bij die wifishop. die dingen die je op het electriciteitsnet kunt aansluiten lijken mij wel wat, al weet ik niet of ze ook daadwerkelijk zo goed werken als er beschreven is :rolleyes:

maar hoe dan ook bedankt voor de moeite :thumb:
 
als ik nu een accespoint koop en het kaartje op deze site: http://www.vi-computer.nl/productdetail.php?category_id=58&product_id=519
kan ik dan het internet op?

en hoe installeer je zo'n ding eigenlijk? moet ie in de laptop zelf ingebouwd worden? of kan ik hem aansluiten?

inbouwen lukt namelijk niet, want ten eerste weet ik niet hoe het moet, en ten tweede heb ik al eens geprobeerd m'n laptop open te maken maar toen heb ik wel een hele hoop schroefjes eruit gehaald maar hij wilde maar niet open.
 
Wat voor merk/type modem heb je ? Het is dan makkelijker om een advies te geven omtrent een Acces Point.

Mbt het kaartje wat je in je pc moet stoppen,meestal zit er aan een van beide zijkanten een smalle opening waar de draadloze lan kaart in moet passen.

Als de kaart en het Acces Point compatoble zijn met elkaar dan moet het gaan lukken.
 
Dan zou ik je willen adviseren om bijv een acces point te kopen van Linksys.Kijk maar eens op www.wifishop.nl of www.routershop.nl
Ook Speedtouch zelf kan een acces point leveren.
De link van je kaartje werkt niet,maar koop het bij een winkel waar je eventueel mag ruilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan