22 juli 2008
Ben al een jaar of wat lid van HCC, voorheen HCCnet en heb ook ADSL via HCC
hoewel dat sinds enige tijd overgenomen is door Xs4all hetgeen trouwens prima bevalt.
Afgelopen week is mijn tas met daarin een USB stick gestolen, op deze stick had ik een
mobiel email programma staan voor op reis met daarop 3 HCC email accounts.
Is op zich niet zo'n probleem natuurlijk, dus dacht ik de wachtwoorden van deze accounts
even te veranderen [ wordt door HCC altijd op gehamerd dit regelmatig te doen maar ja, wie
doet dat ? ] echter dan begint de ellende.
Op de [ vernieuwde ] website www.hcc.nl is de profielwizzard, die je nodig hebt om in te loggen,
tijdelijk niet beschikbaar, ik weet niet wat ze daar met tijdelijk bedoelen want dit is al sinds
het vernieuwen van hun website niet mogelijk.
Dus gaan we dan maar zoeken naar een helpdesk telefoonnummer op de website.
Ga je naar HCCHulp > helpdesk, dan zien we
0900-4224857 (80 ct per min) voor niet leden. en nu komt ie :
Helpdesk voor HCC-leden (60 ct per min) voor het telefoonnumer [ klik hier of log in ]
Echter nu moet je inloggen om dit telefoonnummer te zien maar je kunt niet inloggen
want je moet eerst een profiel aanmaken maar.... juist = niet beschikbaar.
Dus dan het servicenummer maar gebeld, 0900-4222267 (€0,20 p/m), met de vraag
of ik via hun de wachtwoorden van mijn drie emailboxen kan veranderen.
Nee dus, deze persoon heeft mij toen het helpdesk telefoonnummer gegeven 0900-4222255 (€0,20 p/m)
Dus gaan bellen, na ongeveer 3 dagen proberen [ het is op het ogenblik erg druk, probeer het later nog eens, de
verbinding wordt nu verbroken ] vandaag na ongeveer 20 minuten iemand aan de lijn die mij vertelde dat het
op dit moment niet mogelijk was de wachtwoorden te veranderen, dat wist ik dus al.
Ik moest even blijven hangen, hij zou zo weer terug zijn, echter na een minuut of tien werd de hoorn
erop gegooid.
Weer bellen: er zijn nog 5 wachtenden voor u, nog 4, nog 3, nog 2, nog 7 .... Uhhh, nog 7 ??
Uiteindelijk na een half uur weer iemand aan de lijn die dit ook niet kan veranderen en mij aanraadde
de ledenservice te bellen ... ja inderdaad, weer het servicenummer.
Op mijn opmerking dat het mij beter lijkt dat HCC mij nu terugbelt werd er gezegd dat dit niet mogelijk was en dat ik
maar weer moest bellen.
Op mijn vraag dan in ieder geval een emailadres te geven [ HCC zal toch wel email hebben ?? ] werd ontkennend
gereageerd vooral omdat het niet om een gewone vraag gaat maar om een klacht over een dienst die HCC aanbiedt
maar niet naar behoren uitvoert.
Ook op mijn opmerking dat het toch op z'n minst vreemd is dat er op de website en in het HCC magazine geen enkel
[ al is het maar tijdelijk ] telefoonnummer of email adres te vinden is voor help werd niet gereageerd.
Op zich niet zo erg, het is natuurlijk geen probleem even drie nieuwe email adressen aan te maken
bij XS4All , heb dat inmiddels maar gedaan, maar het blijft een vervelend idee dat zolang deze HCC emailadressen
nog bestaan een vreemde toegang hebt tot je mailbox.
Heb ook maar besloten het HCC lidmaatschap op te zeggen en het ADSL volledig bij XS4All onder te brengen, is
in wezen toch al zo.
Alleen nog een klein klusje te gaan, waar vind ik de adressen om dit abbo op te zeggen, heb het op de website nog niet
kunnen vinden, maar ja, die is na de " vernieuwing " ok zoooo traag.
Waarom ze trouwens zonodig deze site moesten vernieuwen is mij niet helemaal duidelijk, de vorige versie werkte
altijd naar behoren.
Eigenlijk onbegrijpelijk dat een club als HCC niet in staat is een website zelfs na maanden goed draaiend te krijgen.
Groeten,
Jaap.
Ben al een jaar of wat lid van HCC, voorheen HCCnet en heb ook ADSL via HCC
hoewel dat sinds enige tijd overgenomen is door Xs4all hetgeen trouwens prima bevalt.
Afgelopen week is mijn tas met daarin een USB stick gestolen, op deze stick had ik een
mobiel email programma staan voor op reis met daarop 3 HCC email accounts.
Is op zich niet zo'n probleem natuurlijk, dus dacht ik de wachtwoorden van deze accounts
even te veranderen [ wordt door HCC altijd op gehamerd dit regelmatig te doen maar ja, wie
doet dat ? ] echter dan begint de ellende.
Op de [ vernieuwde ] website www.hcc.nl is de profielwizzard, die je nodig hebt om in te loggen,
tijdelijk niet beschikbaar, ik weet niet wat ze daar met tijdelijk bedoelen want dit is al sinds
het vernieuwen van hun website niet mogelijk.
Dus gaan we dan maar zoeken naar een helpdesk telefoonnummer op de website.
Ga je naar HCCHulp > helpdesk, dan zien we
0900-4224857 (80 ct per min) voor niet leden. en nu komt ie :
Helpdesk voor HCC-leden (60 ct per min) voor het telefoonnumer [ klik hier of log in ]
Echter nu moet je inloggen om dit telefoonnummer te zien maar je kunt niet inloggen
want je moet eerst een profiel aanmaken maar.... juist = niet beschikbaar.
Dus dan het servicenummer maar gebeld, 0900-4222267 (€0,20 p/m), met de vraag
of ik via hun de wachtwoorden van mijn drie emailboxen kan veranderen.
Nee dus, deze persoon heeft mij toen het helpdesk telefoonnummer gegeven 0900-4222255 (€0,20 p/m)
Dus gaan bellen, na ongeveer 3 dagen proberen [ het is op het ogenblik erg druk, probeer het later nog eens, de
verbinding wordt nu verbroken ] vandaag na ongeveer 20 minuten iemand aan de lijn die mij vertelde dat het
op dit moment niet mogelijk was de wachtwoorden te veranderen, dat wist ik dus al.
Ik moest even blijven hangen, hij zou zo weer terug zijn, echter na een minuut of tien werd de hoorn
erop gegooid.
Weer bellen: er zijn nog 5 wachtenden voor u, nog 4, nog 3, nog 2, nog 7 .... Uhhh, nog 7 ??
Uiteindelijk na een half uur weer iemand aan de lijn die dit ook niet kan veranderen en mij aanraadde
de ledenservice te bellen ... ja inderdaad, weer het servicenummer.
Op mijn opmerking dat het mij beter lijkt dat HCC mij nu terugbelt werd er gezegd dat dit niet mogelijk was en dat ik
maar weer moest bellen.
Op mijn vraag dan in ieder geval een emailadres te geven [ HCC zal toch wel email hebben ?? ] werd ontkennend
gereageerd vooral omdat het niet om een gewone vraag gaat maar om een klacht over een dienst die HCC aanbiedt
maar niet naar behoren uitvoert.
Ook op mijn opmerking dat het toch op z'n minst vreemd is dat er op de website en in het HCC magazine geen enkel
[ al is het maar tijdelijk ] telefoonnummer of email adres te vinden is voor help werd niet gereageerd.
Op zich niet zo erg, het is natuurlijk geen probleem even drie nieuwe email adressen aan te maken
bij XS4All , heb dat inmiddels maar gedaan, maar het blijft een vervelend idee dat zolang deze HCC emailadressen
nog bestaan een vreemde toegang hebt tot je mailbox.
Heb ook maar besloten het HCC lidmaatschap op te zeggen en het ADSL volledig bij XS4All onder te brengen, is
in wezen toch al zo.
Alleen nog een klein klusje te gaan, waar vind ik de adressen om dit abbo op te zeggen, heb het op de website nog niet
kunnen vinden, maar ja, die is na de " vernieuwing " ok zoooo traag.
Waarom ze trouwens zonodig deze site moesten vernieuwen is mij niet helemaal duidelijk, de vorige versie werkte
altijd naar behoren.
Eigenlijk onbegrijpelijk dat een club als HCC niet in staat is een website zelfs na maanden goed draaiend te krijgen.
Groeten,
Jaap.
Laatst bewerkt: