ADSL en Kabel tegelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steal

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Een goedenavond forumleden,

Wij gaan binnenkort verhuizen en bezitten op dit moment nog KPN ITV+ADSL Premium. Na een telefoontje richting de klantenservice dat wij graag ons pakket willen meenemen naar ons nieuw adres wist de mevrouw aan de telefoon te vertellen dat Premium internet niet aangeboden word op ons nieuwe adres en het max haalbare 18mbps is:eek: Dus wij zijn gaan twijfelen of we dit wel willen behouden.

Nu willen wij graag de ITV van KPN behouden maar willen voor het internet overstappen naar Ziggo breedband. Nu de vraag: Is dit mogelijk? Een ADSL verbinding naast een breedband?

En oja: Ik weet niet of mijn vraag onder de juiste categorie staat, zo niet excuses hiervoor;)

Groetjes, Steal

Natuurlijk kan dat, je krijgt dan een kabel modem en een ADSL modem in je huisje te liggen en je betaalt iets meer.

Hallo Tienes,

Bedankt voor je antwoord! :thumb: Dus er kan geen conflict ontstaan met elkaar? (Dat ik niet voor verassingen kom te staan)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, er komt geen conflict, omdat je de tv aansluit op het KPN kastje en pc's/laptops/smartphones/ipads/etc. aan de Ziggo router (al dan niet bedraad).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan