adsl het net

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik zou gisteravond even bij een kennis adsl installeren, ho maar dus.
alle kabels volgens het boekje aangesloten, ik dacht het schijfje er in en draaien maar en klaar, maar alles wat er gebeurt een groot wit scherm met alleen de versie van de cd rom erop, verder niks.
niet getreurt, ik denk ik doe het via uitvoeren en D:startup.exe ook niks, hij gaf voor die tijd nog aan dat er een oudere versie van internet explorer aangetroffen was en of 6.0 geinstalleerd moest worden , zo gezegd zogedaan, de boel weer opgestart maar kom niet verder dan het witte scherm.

Via de helpdesk het probleem voorgelegd, en via de map 510 geprobeert om de speedtouch te installeren, lukte ook niet, wederom de helpdesk gebeld en alle instellingen nagelopen gepingt 4 pakketjes verzonden en 4 pakketjes ontvangen geen probleem volgens de helpdesk, weer opgestart maar toen werd de verbinding met de helpdesk verbroken, en nog steeds geen internet

Heeft iemand ervaring met dit probleem.?

graag jullie reactie.

jan

Alle lampjes op de Speedtouch zijn groen ?

Geef eens een uitfraai van ipconfig /all en plaats die svp op het forum

adsl / het net

ja op de speedtouch zijn alle drie lampjes groen en achter op de comp ook

even een vragje: hoe maak ik een ip config uitdraai...? ben er al achter

Laatst bewerkt:
In Start/Uitvoeren intoetsen

ipconfig /all >ipconfig.txt

De resultaten vind je dan in een bestandje ipconfig.txt dat waarschijnlijk direct in de c-directory staat. Anders moet je het even opzoeken.

Geplaatst door JaapJvanVeen
In Start/Uitvoeren intoetsen

ipconfig /all >ipconfig.txt

De resultaten vind je dan in een bestandje ipconfig.txt dat waarschijnlijk direct in de c-directory staat. Anders moet je het even opzoeken.

Meestal start CMD op in C:\Documents and Settings\%username%

Ik heb het trouwens ook gerunt en ben de file nu kwijt.. uhum

Start
Uitvoeren
"cmd"
< enter >
"ipconfig /all"
< enter >
Klik met je rechtermuisknop in het venster
Selecteer SELECTEREN
Selecteer alle tekst
Druk op enter