ADSL i.c.m. ISDN

• Onderwerp starter Onderwerp starter NvW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NvW

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Beste lezer,

Volgende maand wordt bij mij ADSL door de KPN aangesloten. Mijn ISP zal Planet Internet blijven.

Vraag: Is het noodzakelijk ISDN te behouden voor mijn ADSL verbinding of kan ik gewoon terug naar mijn gewone abonnement?
Ik neem aan dat als ik ADSL heb ik gewoon telefonisch bereikbaar ben als ik beschik over een gewone telefoonaansluiting. Of is dat niet zo??
ISDN heb ik destijds aangeschaft om tijdens het surfen bereikbaar te zijn en omdat de Internetsneldheid wat hoger lag.

Tips en raadgevingen zijn welkom!!!

Alvast bedankt.

Niels.

Ik neem aan dat je hebt doorgegeven aan je provider toen je ADSL bestelde dat je ISDN hebt? Dan krijg je ook een IDSN modem. Dan MOET je wel ISDN houden.

Als je het nog kunt wijzigen kun je weer naar analoog gaan, maar daar zitten ook best wel hoge kosten aan verbonden.

Met analoog ADSL ben je inderdaad ook gewoon telefonisch bereikbaar.

Beste Niels.
JA dat klopt.
Als je een adsl aansluiting hebt met maar 1 telefoonlijn, ben je gewoon bereikbaar tijdens het internetten

Alleen staan de kosten van isdn wegdoen en normale lijn aanvragen tegenover het verschil in abbo kosten tussen isdn en normaal?
Is dat een overweging waard?

Groeten en een prettige jaarwisseling.

Bedankt

Beste mensen,

Bedankt voor jullie snelle reacties.

Na jullie reacties denk ik dat ik alles maar zo laat zoals het nu is.
Ik heb inderdaad een ISDN Multi PC modem voor ADSL aangevraagd bij mijn registratie.

Ik kan altijd nog kijken in de toekomst of andere opties een mogelijkheid zijn.

Merci!!!

Voorts wens ik jullie een heel goed 2004!!!!

Niels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan