ADSL/Kabel + Bellen + Tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter epse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

epse

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Hallo allemaal,

Binnenkort gaan wij verhuizen en hierbij moeten we ook een nieuw abbonement aanschaffen voor internet,tv en bellen.

Momenteel zitten we bij Ziggo waar we alles hebben geregeld. Internet via de kabel, telefonie via de kabel en tv.

Nu is de vraag, wat kan ik nu het beste aanschaffen? ADSL en daarbij ook de telefonie en televisie hierbij. Of toch bij de kabel blijven en hier alles regelen.

Wie heeft er bijvoorbeeld ervaring met Tele2, KPN of een andere? Heb je hier wel goede tv kwaliteit? Hoe zit het met meerder tv aansluitingen (4 a 5)

Alle ervaringen zijn welkom.

Groetjes

als je naar een @ziggo gebied gaat verhuizen dan kun je alles verhuizen.
Ben je niet tevreden met de kabel ?
welk pakket TV heb je bij ziggo...denk erom dat een andere aanbieder niet dezelfde zenders zal hebben.
Heb je bijvoorbeeld nu film1 dan zul je dat bij tele2 of kpn niet kunnen vinden.

We gaan verhuizen naar een gebied waar ze UPC leveren, hier heb ik voor Ziggo al ervaringen mee en die waren niet heel best. Over Ziggo ben ik over het algemeen redelijk tevreden.

We hebben nu zo`n alles in 1 pakket, dus bellen, normaal internet en digitale tv.Geen film 1 of andere extra zenders.

Ik ken iemand die tv heeft via (ik geloof) Tele 2 en die moet nogal vaak "richten" met de antenne omdat die bij sommige kanalen amper beeld heeft.

Ik ben sinds een half jaar gedwongen over gestapt naar UPC ondanks de slechte verhalen die je inderdaad regelmatig hoort... Tot nu toe geen enkel probleem gehad. Het valt mij dus mee. Heb een totaalpakket: 10mbit internet, onbeperkt bellen en digitale TV. Goede prijs kwaliteit verhouding is mijn mening.

upc in Ede is niet al te best....
zwager heeft daar veel problemen en heeft een totaal pakket.

Iemand nog andere ervaringen of aanbevelingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan