adsl kpn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ligt net aan je budget, als je heel veeel wil dan is adsl advanced een optie, maar deze is redelijk prijzig.
Ik zou persoonlijk laag instappen en bijv. met een adsl easy beginnen aangezien upgraden naar een sneller abonnement gratis is maar downgraden geld kost.

(sorry ik had mijn post even aangepast, vond het zo suf staan :P )

alleen je kan zonder telefoonlijn geen adsl nemen, misschien kan je dan beter bij een kabel provider kijken?

-------------------------------------------------
Systeemeisen voor ADSL:

Een telefoonaansluiting
Computer
ADSL doe-het-zelf-pakket:
Een ADSL-modem
Een splitter

------------------------------------------------
Telefoonaansluiting
Uw telefoonaansluiting moet aan de volgende eisen voldoen:

Een gewone- of ISDN-telefoonaansluiting van KPN
Telefoonabonnement

Laatst bewerkt:
nope alleen chello hier

maar goed ik heb de info die ik wilde hebben

9,67 voor telefoon van KPN eeb 47.55 voor eenmalige aansluiting.

Daarnaast dus ADSL van een provider.

Gaat helemaal goed komen hier ;)

Hee gisteren mijn eerste lustrum gehad hier op helpmij LOL
Zag ik net ook toevallig
sorry ff offtopic

Hallo martin,

Ik zit met het zelfde probleem en ben er ook nog steeds niet uit, het enige wat mijn is aangeraden is ook planet, downloaden met chello newsserver is KL.

Er is genoeg maar je bent zo afhankelijk van wat er in jouw woonplaats aangeboden word en dan is er ineens zo weinig :-(

Chello weet dat donders goed en heeft min of meer een monopoliepositie voor wat dat betreft.
Dat is balen

neh..... zit nog in onderhandeling met Chello over een eventuele reductie op het abbo geld
Dan wordt het een andere situatie

Als dat zo is laat mij dit dan even weten, ik heb het zelfde als jij en weet ook nog niet wat te doen. Heb ook alleen mobiel en Chello classic en nu wel digitale tv aangevraagd.

komt voor de bakker :thumb:

nog ff een vraagje (stuur maar een pm als je wilt)
Heb jij ook een com21 modem? want daar zit hier in Zaltbommel nl. het probleem in.

Laatst bewerkt:
Probeer anders eens een motorola die upc ook wel inzet.Wie weet brengt het iets.

@upsidaisy

Nee dat kan niet. Het netwerk hier draait op het com21 platform en dan kan je daar geen ander modem op gebruiken...helaas.

Ik heb ook UPC Chello, maar ik heb toen ze de modems om gingen ruilen voor en betere gevraagd. Ik heb toen de motorola van chello gekregen. Ik heb nu sinds 2 dagen eweka voor 7,50 per maand erop zitten en nu kan ik wel goed alles downloaden en met een goede snelheid.Ik ga dit nu 2 maanden uit proberen kijken of dit inderdaad blijft bevallen.

Hi Humpe,

Vraagje:
Wat bedoel je met eweka?

edit: Ik heb het al gevonden... een nieuwsgroep service of zoiets

ff off topic

Eweka is dus een betaalde newsgroep server.
Ik heb begrepen dan je dan alleen maar mag downloaden en niets te maken hebt met uploaden zoals dat bij bittorrent wel de bedoeling is.

Krijg je daar de "volle" snelheid als je gaat downloaden?
Met vol bedoel ik dan 200-300 kBps met chello classic

Ja dat is voor het download van programmas, waar chello gewoon slecht in is of je krijgt het er niet goed af of het is al weer weg.Ik heb nu een snelheid van 450KB.Dit is dus grote K en B. dus x 8. Retentie tijd van chello is slecht vaak niet langer dan 1 dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan