ADSL met RTE 4.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

@ngel@

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2003
Een vraag over ADSL.

Als je ADSL gaat gebruiken, kun je dan nog telebankieren met het Rabo Telebankieren Extra 4.0 programma?

Nu gebruiken wij thuis ISDN en dat gaat goed, maar ondersteunt RTE ADSL?

@ngel@

Nee dat lukt niet omdat je met RTE in moet bellen met een eigen nummer van de rabobank!! om verbinf=ding te mogen maken met un computer !

Je kunt rustig ADSL erbij nemen, maar laat dan je ISDN-modem erin zitten. Dan lukt het wel:)

Groetjes,
Bennie

RTE + ADSL

Nu krijg twee tegenstellige antwoorden!
Wij gebruiken een Webvox van KPN, nu is de vraag... het ASDL modem wordt tussen de KPN kabelaansluiting en het NT 1 kastje gezet, de PC wordt dan direct met USB op het ASDL modem aangesloten, nu zit die aansluiting op de Webvox (ISDN), dus.... loopt de verbinding van de PC niet meer via die Webvox, maar regelrecht via de ADSL moden.
Concreet... is de Webvox (die fungeert als modem) overbodig of.... kan ik gewoon Rabo Tel. Extra 4.0 blijven gebruiken ondanks de hoge snelheden?

@ngel@

Je kunt inderdaad adsl erbij nemen wat Bennie zegt. Alleen voor je bankzaken moet je wel een apart modem erbij houden (die je nu dus hebt).

Je kunt de telefoonstekker gewoon laten zitten zoals hij nu zit in je pc. Adsl heeft andere aansluitingen.

Wat je ook zou kunnen overwegen is Rabo Internetbankieren. Je doet alles online met alleen een digipas. Verder heb je niets nodig. Dit werkt wel met ADSL. (doe ik zelf ook:D )

Voor zover ik het heb kunnen vinden op de rabobanksite werkt rte 4 dus niet met ADSL

RTE+ ADSL

Bedankt Tanja... maar wij zijn juist overgegaan van Internet bankieren naar het professionele RTExtra pakket 4.0, dit is veiliger met meer mogelijkheden en véél overzichtelijker!

Maar morgen zal ik de helpdesk van de Rabobank even vragen wat zij er van vinden.

We willen graag de Webvox handhaven, wij kunnen vanaf de computer alle lijnen instellen en bedienen, Telefoon, Computer, Fax en nog één lijn, zelfs wisselgesprekken, nummerherkenning enz.

Annemieke. of @ngel@

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan