ADSL met traag internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kesum

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2002
Hallo,

Onlangs heb ik mijn chello (1500/192) abbonement opgezegd en ben ik over gestapt op ADSL van Demon(8192/1024)

De snelheid bij het downloaden en spelletjes spelen is goed. Dowloaden lukt meestal wel met zo'n 600 a 700kb/s en mijn ping bij de meeste spellen ligt tussen de 15 a 20. Maar bij het gewone internetten met internet explorer is dit niet het geval. De sites laden zo traag het is gewoon storend en met traag bedoel ik niet sneller dan chello.

Hoort dit zo? ligt dit aan mijn E-tech router die na het Zylex router nog het internet verdeeld of verkeerde internet explorer instellingen.
Ook doet hij vaak eerst heel de webpagina laden voordat hij ook maar iets laat zien. Bij chello deed hij vaak de webpagina in delen laden zodat je alsvast op de link kon klikken waar je heen wilde. nu moet ik wachten tot hij de hele site geladen heeft. Ook MSN gaat zo nu en dan spontaan offline. Heb ik iets verkeerd gedaan bij de instellingen.

Groeten Kesum

Nee surfen gaat nou eenmaal trager dan de meeste downloads, doe je niets aan, is gewoon het pakket wat de webmaster v.d. betreffende site afgesloten heeft bij een host.

Denk dat je teveel verwacht hebt, jouw bandbreedte is groter dan de meeste sites kunnen leveren.

Hm jah mischien heb je wel gelijk. Het is overigens wel frapant dat wanneer ik een link naar een site een seconde ingedrukt hou hij de site wel heel snel laadt(ergens gelezen). geen idee waar dat op slaat maar het werkt wel. Ik denk dus dat het toch echt een internet explorer probleem is.

Dat weet ik niet, ik gebruik helemaal geen IE meer eiglijk, op windows update na.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan