ADSL modem stopt steeds na een paar minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boring

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
Hoi ik heb een probleempje,

sind vrijdag heb ik problemen met mijn modem (donderdag op vrijdag kleine stroomstoring) en vrijdag storing adsl netwerk van kpn

Na enkele minuten tot een half uur ofso valt de verbinding weg en als ik dan weer wil inbellen krijg ik geen contact met de modem. Pas als ik de modem uit en aangezet heb kan ik weer voor een paar minuten verbinding krijgen.

dit is best vervelend

wat ik geprobeerd heb:
- nieuwe firmware
- mxs_home
- defaults knopje indrukken
- andere netwerkkaart
- planet internet gebeld (mijn ISP) wisten het ook niet

wat ik heb:
- win2k server editie
- alcatel speed touch ethernet/isdn modem (single user)
- planet internet abonnement (512/128)

ik denk dat, dat ding gewoon gaar is en een nieuwe moet komen, maar daar heb ik geen zin in want de garantie is al op. (ik heb um al sinds 5 juli 2001) staat altijd aan.

hebben jullie suggesties over wat ik nog meer kan doen?

Stroomstoring misschien de oorzaak dat hij nu kapot is? KPN is ook bezig met het upgraden van de basic en fast accounts, misschien is daar iets mis gegaan bij jou? Kun je misschien van iemand even een ander modem lenen?

succes

welke software gebruik je voor je modem ?? Nog steeds die ene die meegeleverd is bij het pakket ??

Je kan namelijk een nieuwere driver downloaden van het internet !! Werkt goed. Ik had ook hetzelfde probleem maar daar ben ik nu vanaf. Ik denk dat het niets te maken heeft met het upgraden van de snelheid van basic en comfort.

Succes

Software?

Ik heb KPNadsl.nl wat nieuwere zooi gedownload en geinstalleerd, maar werkte ook niet.

en van de upgrade is het denk ook niet, want volgens kpn gaat het in alphen vanaf 20 januari gebeuren bij ons in alphen

ik denk ook dat het komt door de stroomstoring.

Oh ja, hij gaat trouwens ook wel eens gewoon spontaan uit en aan. of dat alle led's opeens gaan knipperen waar dan de power led oranje wordt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan