Hoi ik heb een probleempje,
sind vrijdag heb ik problemen met mijn modem (donderdag op vrijdag kleine stroomstoring) en vrijdag storing adsl netwerk van kpn
Na enkele minuten tot een half uur ofso valt de verbinding weg en als ik dan weer wil inbellen krijg ik geen contact met de modem. Pas als ik de modem uit en aangezet heb kan ik weer voor een paar minuten verbinding krijgen.
dit is best vervelend
wat ik geprobeerd heb:
- nieuwe firmware
- mxs_home
- defaults knopje indrukken
- andere netwerkkaart
- planet internet gebeld (mijn ISP) wisten het ook niet
wat ik heb:
- win2k server editie
- alcatel speed touch ethernet/isdn modem (single user)
- planet internet abonnement (512/128)
ik denk dat, dat ding gewoon gaar is en een nieuwe moet komen, maar daar heb ik geen zin in want de garantie is al op. (ik heb um al sinds 5 juli 2001) staat altijd aan.
hebben jullie suggesties over wat ik nog meer kan doen?
sind vrijdag heb ik problemen met mijn modem (donderdag op vrijdag kleine stroomstoring) en vrijdag storing adsl netwerk van kpn
Na enkele minuten tot een half uur ofso valt de verbinding weg en als ik dan weer wil inbellen krijg ik geen contact met de modem. Pas als ik de modem uit en aangezet heb kan ik weer voor een paar minuten verbinding krijgen.
dit is best vervelend
wat ik geprobeerd heb:
- nieuwe firmware
- mxs_home
- defaults knopje indrukken
- andere netwerkkaart
- planet internet gebeld (mijn ISP) wisten het ook niet
wat ik heb:
- win2k server editie
- alcatel speed touch ethernet/isdn modem (single user)
- planet internet abonnement (512/128)
ik denk dat, dat ding gewoon gaar is en een nieuwe moet komen, maar daar heb ik geen zin in want de garantie is al op. (ik heb um al sinds 5 juli 2001) staat altijd aan.
hebben jullie suggesties over wat ik nog meer kan doen?