hallo...
ik heb mijn eigen router die ik al gebruik met ziggo, LAN WAN.
ik heb nu niet anders adsl, en kan geen kabel internet nemen, en glasvezel is ng niet aanwezig.
ik kan mijn router gebruiken op de ADSLmodem (kpn), zo als ik dit dee met de kabelmodem (Ziggo)
probleem is nu dat ik achter een dubbel firewall zit.
-dus dan is het:
mijn router krijgt een ip adres van de ADSL modem...
een 192.168 ip (local ip)
die router heeft een ander ip adres reeks 192.128.
de porten die open moeten voor bepaalde progs. en ook vpn wat in die router zit, moeten dan open in de adsl-modem als in de router.
in de adsl modem moet dus de port open die ook dan open staat in de router.
dit hat ik niet toen ik ziggo hat, dus geen firewall. zijn er ook adsl modems zonder firewall. zodat ik wel mijn eigen router er op aan kan sluiten.
ik heb ook al alle porten proberen open te zetten van 1 - 65535 maar dan loopt de verbinding te stuiteren, en zowat helemaal geen internet.
wie kan mij helpen met dit probleem, vooral de vpn is erg ***** op deze manier.
ik heb mijn eigen router die ik al gebruik met ziggo, LAN WAN.
ik heb nu niet anders adsl, en kan geen kabel internet nemen, en glasvezel is ng niet aanwezig.
ik kan mijn router gebruiken op de ADSLmodem (kpn), zo als ik dit dee met de kabelmodem (Ziggo)
probleem is nu dat ik achter een dubbel firewall zit.
-dus dan is het:
mijn router krijgt een ip adres van de ADSL modem...
een 192.168 ip (local ip)
die router heeft een ander ip adres reeks 192.128.
de porten die open moeten voor bepaalde progs. en ook vpn wat in die router zit, moeten dan open in de adsl-modem als in de router.
in de adsl modem moet dus de port open die ook dan open staat in de router.
dit hat ik niet toen ik ziggo hat, dus geen firewall. zijn er ook adsl modems zonder firewall. zodat ik wel mijn eigen router er op aan kan sluiten.
ik heb ook al alle porten proberen open te zetten van 1 - 65535 maar dan loopt de verbinding te stuiteren, en zowat helemaal geen internet.
wie kan mij helpen met dit probleem, vooral de vpn is erg ***** op deze manier.