ADSL multi pc werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zpidey

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2003
Berichten
349
hallo allen,

ik heb gisteren m'n multi pc modem van kpn ontvangen voor adsl (zo'n speedtouch ding) .. de dradenboel geinstalleerd, en er zitten 3lampjes op 't apperaat 1 voor de pc, 1voor de voeding en 1voor de adslverbinding zelf, nou blijft die van de adsl verbinding oranje branden, terwijl de andere groen zijn (zoals het hoort) heeft er iemand ervaring met het instellen van dit apparaat? gebruikersnaam en password heb ik met behulp van de cd ingevoerd.. maar het werkt niet.. (ik heb hem geinstalleerd op 'n XP machine)

iemand een suggestie?

alvast bedankt! :thumb:

Zpidey
 
heb je al eens bij kpn nagevraagd of het adsl - signaal op je lijn staat en of het goed is ?
Je kan zelf een eerste controle doen, luister ff in je telefoon naar de kiestoon ZONDER de splitter ertussen, hoor je veel geruis dan staat het signaal erop.
suc6
 
ik heb het niet nagevraagd bij kpn, ik zal de truuk met de telefoon zo ff proberen. maar als je toch het pakket geleverd krijgt hoort die verbinding er toch te zijn? in iedergeval bedankt voor je tip, ik zal 't probere! :thumb:

Zpidey
 
Goed modempje hoor de speedtouch 510v4 , werkt heel goed , het oranje lampje brandt als hij geen verbinding kan maken , of tijdens het inbellen.

Groet Speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan