ADSL na installatie SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiltin

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een ADSL abo van BBNed en een Copperjet modem/router.
Geen problemen gehad en na vanmiddag SP2 geinstalleerd te hebben, wordt de verbinding na een paar minuten online te zijn geweest steeds trager en valt dan helemaal uit.
In Outlook Express verschijnt dan een melding over een TCP/IP fout. Ik moet vervolgens de computer afsluiten en weer opstarten en dan doet alles het weer even een paar minuten.
Kent iemand dit probleem?

Misschien is het de windows firewall die nu standaard aan staat die nu het probleem veroorzaakt?

De firewall in windows is uitgeschakeld en ik heb niet de mogelijkheid om hem in te schakelen. Hetzelde geldt voor de automatische update.

Omdat je de update/firewal niet kunt bedienen vrees ik dat er iets mis is gegaan bij installeren sp2.
Terug naar herstelpunt. Dan scannen op spyware en virussen. Schijfopruiming. Downloaden sp2 en dan alle programma's afsluiten. (dus ook internet virusscanner enz.) Vervolgens sp2 installeren en direct daarna je eigen virsuscanner/firewal weer inschakelen en die van windows uitschakelen. laatste windows updates ophalen en installeren.
Dan zou alles weer moeten werken>

Als het goed is zou SP2 ook moeten verschijnen in de update lijst, maar dat gebeurde steeds niet. Ik heb hem daarom van een CD geinstalleerd. Waarschijnlijk is dat dan niet goed.
Ik ga het er weer afhalen.

Geplaatst door hiltin
Als het goed is zou SP2 ook moeten verschijnen in de update lijst, maar dat gebeurde steeds niet. Ik heb hem daarom van een CD geinstalleerd. Waarschijnlijk is dat dan niet goed.
Ik ga het er weer afhalen.

Oei, heb je SP2 geinstalleerd met je virusscanner en firewall actief. Dan zou het inderdaad even kunne fout lopen. Normaal alle geopende progs afsluiten en dan, via de cd, SP2 installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan