ADSL nog sneller

Status
Niet open voor verdere reacties.

DICE3

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2002
Voor degenen die het nog niet weten.

Vanaf 15 januari 2004 worden de ADSL snelheden weer aangepast:

* ADSL Lite 1024/320 kbps
* ADSL Basic 2048/320 kbps
* ADSL Extra 4096/640 kbps

KPN
XS4ALL
Planet
:thumb:

Laatst bewerkt:
Dat wist ik niet, maar is dit voor iedere provider?
Ik heb wanadoo basic met adsl via kpn dus is dit voor mij ook het geval? Zit nu op 1024 dus 2048 zou echt super zijn.
In ieder geval bedankt voor je info.

Groetjes,

Ja waarnschijnlijk wel. Die zijn ook connected by KPN dus zal dat ook wel omhoog gaan.

Zou idd wel beter zijn, laatst was ADSL Lite al verhoogd naar 384 kbps, en als het nu naar 1024 gaat schiet het al aardig wat op :D

Wanneer is de volgende "upgrade"?;) T volgt zich de laatste tijd zo snel op

Thanx voor de info :thumb:

Dat zou heel mooi zijn. Ik heb al een mailtje gestuurd naar mijn provider (Tiscali ADSL Basic) of ik ook mee kan profiteren.

volgens www.speedtest.nl zit ik nu op 107 Kb/sec en als de KPN dit in januari gaat doen, stijg ik naar ruim 200 Kb/sec en dat terwijl mijn ADSL basic abbonementje eind oktober nog slechts goed was voor 60 Kb/sec. Da's dus binnen een maand of 3 zo'n 350% snelheidsverhoging.
'k wou dat mijn salaris net zo snel steeg.

Ik dacht toch echt dat met het overlijden van Aladdin in het jaar ????, de sprookjes en wensen de wereld uit waren........... :D :D :D :D :D

Ik hoor alle ADSL'ers (ook ik !!!) nog "piepen" toen in januari van dit jaar de prijs met een euootje of 10 omhoog ging.

Geplaatst door gast0225
'k wou dat mijn salaris net zo snel steeg.
Je krijgt meer voor hetzelfde geld. Als je wilt kan je overstappen naar een goedkoper abbo en houd je dus geld over.......... Alhoewel met vrouw en kinderen.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan