ADSL ook op 2e PC via netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiezel

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2003
Heb op PC (Windows ME) ADSL (KPN modem Speed Touch 510) geïnstalleerd. Heb netwerk met 2e PC (windows 98).
Wil graag internetverbinding delen met deze PC. Moet volgens help-info van ME "delen internetverbinding" aanvinken bij configuartiescherm - software - windows setup - communicatie. Als ik dit doe, doet de ADSLverbinding niks meer! Dit is vraag 1.
Vraag 2: wat moet ik behalve de wizzard nog meer instellen op de 2e PC?

Heb van het eerste antwoord optie 3 geprobeerd:"internet delen via een centrale computer".
Heb op beide PC's programma AnalogX geïnstalleerd (bij opnieuw opstarten verschijnt het icoon NIET vanzelf rechts onder op te taakbalk!)
Heb verder IP- en PROXYaanwijzingen opgevolgd. Wanneer ik op 2e PC IE open, gaat hij verbinding zoeken met pagina 192.168.0.1. Dit duurt heel lang en vervolgens... geen verbinding dus.

Laatst bewerkt:
bij opnieuw opstarten verschijnt het icoon NIET vanzelf rechts onder op te taakbalk!)

Je moet er wel voor zorgen dat het programma ook automatisch mee wordt opgestart. Dit wordt bij de installatie van het programma niet geregeld. (even toevoegen bij start\programma's\opstarten)

Heb je het programma daarna wel opgestart ?

Jacco

Laatst bewerkt:
Ja, had programma opgestart via START - PROGRAMMA- etc. Ondanks dat dus toch geen verbinding.

Tja, nu zul je toch even moeten wachten op de echte experts, want nu kan ik je ook niet meer helpen.

Jacco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan