ADSL-provider ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Goed, ik ben et nu echt helemaal zat met Chello (Classic).

Ik heb echt elke dag (vooral avond's vanaf een uur of 9) last van een wegvallende verbinding. En dit is zeer irritant. De laatste paar dagen is het zo dat ik 1 minuut online kan en dan valt het zooitje weer uit voor een paar minuten (en dit herhaalt zich steeds) en de Motorola Surfboard 4100-modem reset dan steeds automatisch en heeft dan moeite met connecten.

De monteur is al 2x langs geweest want elke keer bleek het signaal in de schakelkast bij ons in de straat te zwak te zijn.

Nu komt de monteur a.s woensdag voor de 3e keer langs, want nu bleek (na opnieuw bellen naar helpdesk Chello) dat het, zoals de helpdesk-medewerker zei: ''signaal van de telefoon/internet zwak is''.

Nu is er een nieuw type modem uit, de Motorola Surfboard SB5100E en ik heb zelf nog de 4100-serie. Kan ik dit nieuwe type modem eisen?

Nu waar ik naartoe wil; wat zijn nou eigenlijk goede (stabiele) ADSL-providers? Ik heb deze 3 in et oog:

1) HCCnet ADSL Basis €47.35 --- 2240/416
2) KPN Direct ADSL Basic € 49.95 --- 2240/416
3) Freeler Breedband Comfort €49.95 --- 2240/416

Deze 3 ADSL-providers zijn in mijn woonplaats beschikbaar en zitten rond de prijsklasse en snelheid van Chello Classic wat ik nu heb.

Kijk eens bij Demon.nl,ik heb daar zeer veel plezier van. Gr rama

Ook Xs4all kan ik je aanraden, goede verbinding en een provider met een perfecte service.

Uit de test van in de PCM (deze maand) kwam HCC er redelijk goed uit.

Geplaatst door rama
Kijk eens bij Demon.nl,ik heb daar zeer veel plezier van. Gr rama

Dat is niet beschikbaar in mijn woonplaats en ik wil toch als max. maandbedrag tot €50 gaan. Evensnel als Chello Classic wil ik minimaal. (280kb/s download, 45kb/s upload)

Xs4all ADSL Basic kost al 59,95 p/maand en is evensnel als Chello Classic.

Het is belachelijk dat hier nog geen @Home Breedband beschikbaar is anders had ik die genomen. :mad:

Laatst bewerkt:
Ik zit zelf bij demon voor het basispakket.
Als ik naar de prijzen kijk van de hogere abo's, is http://www.speedlinq.nl/php/product.php denk ik de goedkopere, maar ervaring heb ik er niet mee, en bereik voor het babyxl of bbned netwerk is wel een vereiste om de prijs laag te houden.

@Home is bezig met een grootte uitbreiding, Hier kan je de laatste gegevens omtrent de ombouw vinden .

Zelf ben ik heel tevreden over HCC, nog nooit heb ik uitval of onderbreking gehad.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan