Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Lekkere Kwal
khk464: topicstarter bedoelt hier de door KPN aangekondigde snelheidsverhoging, niet de algemene stijging van de laatste jaren.
Topicstarter: volgens de planning hoort de snelheid in Amsterdam en Amstelveen tussen 3 en 14 februari verhoogd te worden.
Geplaatst door Lekkere Kwal
De snelheid wordt met een factor 1,5 verhoogd, dus dat wordt 107 * 1,5 = 160 Kbyte. Nu kan dat nog wel eens verschillen, maar niet veel.
Geplaatst door Tanja1968
Ik zat voor de versnelling bij speedsuite op 105.0 download (maximum) net ff getest, 160.0 is inderdaad wat ze beloofd hebben. De helft sneller
Ook ADSL advanced van planet
Groetjes, Tanja
Inderdaad, 8 bits = 1 byte, maar dat wil nog niet zeggen dat de maximale bandbreedte in bits / 8 = maximale bandbreedte in bytes bij ADSL. Want bij ADSL (en bij kabel ook trouwens), heb je ook veel overhead (dus extra informatie die samen met de normale data verstuurd wordt) net als bij een ISDN/analoge verbinding.Geplaatst door khk464
Ik bedoelde dat de snelheid hier 3Megabits is. Dat is dan als ik het juist heb 375 Kbyte. Iemand vertelde me dat 1byte 8bits is. Het verwonderd mij aleen maar omdat wij hier vlak op de grens ook bij Planet zitten, wat volgens mij in handen van kpn is en dat er toch zo'n groot verschil is in snelheid.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.