adsl speedtouch software kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

knoeier

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
Berichten
82
hallo ik wil mijn Pc formatteren en ik heb een thompson alcatel speedtouch 330 usb modem maar ik ben de CD met de software kwijt. kan ik die software ergens legaal downloaden zonder het risico te lopen dat de software niet werkt want ik heb mijn internet nog nodig dit weekend
 
Waarom ga je niet naar de site van KPN. Daar kun je ook Alcatel drivers vinden. Zowiezo is die van de cd misschien wel verouderd. Volg bij KPN modems en drivers dan kom je er wel uit.
 
En knoeier vraagt nog wel keurig waar hij de software legaal kan downloaden;)
 
Jogu42, ik had mijn bericht al lang aangepast voordat jij kwam :D Leesfoutje. Ik vond het al vreemd.
 
Geplaatst door jogu42
En knoeier vraagt nog wel keurig waar hij de software legaal kan downloaden;)

Vanwaar jouw opmerking?? Die drivers van Alcatel zijn inderdaad gratis (en up to date) te downloaden.

Even je merk modem en aansluiting (bv usb) kiezen en je hebt de nieuwste drivers. (en die even op cd zetten, of een andere partitie voordat je gaat formatteren)

Aangezien je opnieuw installeert mag het ook geen probleem zijn. Handmatig alles installeren werkt ook (helaas zeg je er niet bij welke windowsversie je gebruikt)
 
Laatst bewerkt:
bedankt allemaal ik denk dat het nu wel zal lukken maar ik moest het gewoon zeker weten... anders had ik een probleem ik was al op de site van alcatel terecht gekomen maar ik was niet zeker of dit wel de juiste software was (er word zelden of nooit vermald voor welk toestel de software dient) en ik heb mijn internet echt wel nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan