Hallo,
Sinds enige tijd valt na exact 4:56 minuten iedere keer mijn ADSL-verbinding uit en moet ik weer opnieuw inloggen waarna het spel zich herhaalt.
Ik gebruik Windows XP, heb SP2 geïnstalleerd alsmede firewall van Zone Alarm, Kaspersky Antivirus en Spybot.
Kaspersky heeft het systeem gescand en kan niets vinden. Ook met checken van een logfile [HijackThis , die is doorgestuurd naar de Anti virus club van HetNet heeft niets opgeleverd.]
De probleemoplosser (cd-rom van KPN) biedt geen oplossing...
Gebeld met de helpdesk van KPN en die suggereren volgende 3 dingen:
1. verbinding controleren via configuratiescherm; hier zou iets verkeerd ingesteld kunnen staan. Wat dan? Ik kan niets vinden!!!
2. zet windows update, de firewall en de virusscanner eens uit. Als het daaraan ligt, moeten die programma's de veroorzaker zijn...
3. Modem de-installeren en opnieuw installeren
Heeft iemand WEL de oplossing (of weet waar het aan zou kunnen liggen)?
B.v.d.
Sinds enige tijd valt na exact 4:56 minuten iedere keer mijn ADSL-verbinding uit en moet ik weer opnieuw inloggen waarna het spel zich herhaalt.
Ik gebruik Windows XP, heb SP2 geïnstalleerd alsmede firewall van Zone Alarm, Kaspersky Antivirus en Spybot.
Kaspersky heeft het systeem gescand en kan niets vinden. Ook met checken van een logfile [HijackThis , die is doorgestuurd naar de Anti virus club van HetNet heeft niets opgeleverd.]
De probleemoplosser (cd-rom van KPN) biedt geen oplossing...
Gebeld met de helpdesk van KPN en die suggereren volgende 3 dingen:
1. verbinding controleren via configuratiescherm; hier zou iets verkeerd ingesteld kunnen staan. Wat dan? Ik kan niets vinden!!!
2. zet windows update, de firewall en de virusscanner eens uit. Als het daaraan ligt, moeten die programma's de veroorzaker zijn...
3. Modem de-installeren en opnieuw installeren
Heeft iemand WEL de oplossing (of weet waar het aan zou kunnen liggen)?
B.v.d.
Laatst bewerkt: