ADSL- welke provider = de beste?

• Onderwerp starter Onderwerp starter CiCi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

CiCi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Hi.. ben van plan ADSL aan te schaffen... Kunnen jullie me raad geven welke provider ik zou kunnen nemen...? (Dus waarmee ik 't minste problemen mee kan krijgen..? Hoor wel 's dat de één beter is als een andere, vandaar m'n vraag..) Max 45,00 Euro p/m kan ik betalen.. :o

Alvast bedankt voor de reacties,
©i©i

mn neef had het over adsl van xs4all...
was iets van 79€ en was 2-10 Mbit/s
maar jah...dat valt weer buiten je budget van 45 :D
misschien hier wat aan?

Zulke sites ken ik ook wel.. bijvoorbeeld www.adsl.nl ... maar ik wou eigenlijk weten of mensen met ervaring met ADSL me raad konden geven.. dat ze met die provider geen problemen hebben enz....

Xs4all en Planet zijn volgens mij de beste
heb met beide ervaring en met beide geen problemen

Persoonlijk raad ik je ADSL van Demon aan. Voor € 39,- P/m 512/256. Verder een vast IP onbeperkt aantal email adressen en MB's mailbox.

Kijk maar eens bij de resultaten van Demon bij de enquete van speedtest. En die van providerenquete

Als 2e keus kan ik je zonnet breedband basis aanraden. € 44,95,- p/m (1e 12 maanden, daarna 52,95 p/m) 768/128. Modem en aansluitkosten GRATIS!

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes;)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door aaajeetee
mn neef had het over adsl van xs4all...
was iets van 79€ en was 2-10 Mbit/s
maar jah...dat valt weer buiten je budget van 45 :D
misschien hier wat aan?

Het POWER abbo van XS4all kost helaas nog altijd € 119,- p/m (vrij duur in verhouding tot andere aanbieders zoals Eweka en Demon) en heeft een max downstream van 2-8 mbit en upstream van 512 kbit. De downstream boven de 2 mbit is NIET gegarandeerd.

Kijk ook eens op www.adslmetacrawler.nl. Belangrijk is ook dat behalve een lage prijs voor de snelheid, je ook bepaalde hardware krijgt voor je geld. En kies daarbij ook voor een provider met fair use policy, anders word je bij een overschrijding van je limiet ofwel afgesloten voor de rest van de maand of moet je flink bijdokken. Bij hetnet bijvoorbeeld. Ik heb zelf hccnet en ben daar wel tevreden over, maar xs4all is volgens mij een van de betere providers.

ik heb al een maadje adsl van planet en tot nu toe geen problemen gehad..

Zon Breedband Family
Supersnel, 2x zo snel als andere aanbieders, en onbeperkt internetten voor het hele gezin is nu wel heel voordelig met Zon Breedband Family.
Voor maar € 34,- per maand met tijdelijk het modem + splitter en de aansluitkosten ter waarde van € 175 helemaal GRATIS.
Zo'n aanbod vind je nergens, geen enkele provider biedt ADSL zo voordelig aan!

- Tot 20 x sneller internetten met een snelheid van 512 Kbit/s downstream en
128 Kbit/s upstream
- Je hebt een constantere snelheid dan bij de kabel
- Altijd online en ook telefonisch bereikbaar
- Een vast bedrag per maand zonder bijkomende kosten
- Inclusief een gratis modem + splitter
- Tijdelijk geen aansluitkosten
- Uiterst makkelijk zelf te installeren
- Geen datalimiet
- Gratis spam- en virusfilter
Bedankt voor al jullie reacties ! :) maar in de tussentijd heb ik zelf ook rondgekeken...
Ziet dit er ook nie goed uit...?

dat ziet er inderdaad wel wat mooier uit dan die van mij....maar voor mij is het nu te laat..

Geplaatst door CiCi

Bedankt voor al jullie reacties ! :) maar in de tussentijd heb ik zelf ook rondgekeken...
Ziet dit er ook nie goed uit...?
Zekers, alleen voordat je heel blij gaat worden: doe eens een check op www.versatel.nl om te kijken of adsl via versatel wel mogelijk is in je plaats.

Geplaatst door headout
Zekers, alleen voordat je heel blij gaat worden: doe eens een check op www.versatel.nl om te kijken of adsl via versatel wel mogelijk is in je plaats.

Lijkt mij dat dat in Amsterdam niet echt een probleem zal zijn! Tenzij je in IJburg woont:(

Geplaatst door hangmat
Belangrijk is ook dat behalve een lage prijs voor de snelheid, je ook bepaalde hardware krijgt voor je geld.
'k Denk dat je gelijk hebt.. want bij een USB-modem hoef ik nix bij te betalen en bij een Multi PC modem wel.. Wat is 't verschil tussen deze twee dan..? :o

Ennuh.. Zoals NLspecial ook al zegt.. In Amsterdam heb ik geen problemen met de beschikbaarheid.. ;)

Groetjes,
©i©i

Geplaatst door CiCi

'k Denk dat je gelijk hebt.. want bij een USB-modem hoef ik nix bij te betalen en bij een Multi PC modem wel.. Wat is 't verschil tussen deze twee dan..? :o

Ennuh.. Zoals NLspecial ook al zegt.. In Amsterdam heb ik geen problemen met de beschikbaarheid.. ;)

Groetjes,
©i©i

Een multi-pc modem is als router geconfigureerd en heeft standaard aansluitingen voor 4 pc's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan