adsl wireless usb router en windows98?

Status
Niet open voor verdere reacties.

langenh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Ik heb bij Het\net ADSL aangevraagd met adsl wireless usb router (Speedtouch). Mij pc heeft windows98 als besturingssysteem. Ik vraag me af of ik moet updragen naar windows 98 Second Edition?

Heeft jou computer usb/
Zo ja dan zou ik gaan updaten naar 98SE.;)

Nee hoor, dat hoeft niet, het verschil tussen 98 en 98SE is niet echt denderend te noemen.... ik weet niet wat voor pc je hebt, maar een upgrade naar xp (min p2 350, 256MB RAM) is wel de moeite waard....

@ puppie: is het usb verschil zo groot tussen 98 en 98se? heb ik zelf nog nooit iets van gemerkt.... ze draaien beide minder prettig :P

Persoonlijk vind ik dat met se de usb iets beter is.
Vraag me niet waardoor dat komt.
Maar al een pc's met 98 omgezet naar se i.v.m. het aansluiten van usb apparaten.

Als de computer het aankan dan zou ik ook naar een ander besturingsysteem gaan. (niet ME)

Tja, ME staat dan ook niet voor niets voor Meer Ellende.... alhoewel XP voor sommigen onder ons staat voor eXtra Problemen :D Iedereen heeft bij een bepaalde windowsversie wel een goed gevoel ;)

Geplaatst door langenh
Ik heb bij Het\net ADSL aangevraagd met adsl wireless usb router (Speedtouch). Mij pc heeft windows98 als besturingssysteem. Ik vraag me af of ik moet updragen naar windows 98 Second Edition?

Bedoel je een niet een usb adapter ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan