adsl word verbroken maar niet automatisch terug verbonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
dag beste

zoals je in de titel leest gaat mijn internet verbinding telkens uit dit heeft niks te maken met de functie uitschakelen na .. min gebruik maar dat doet hij automatisch;
vroeger ging mijn verbinding dan weg maar dan belde hij automatisch terug in,maar nu krijg ik zo een schermpje van opnieuw verbinden of anuleren,ik zou nu dus graag hebben dat hij automatisch terug verbind,maar hoe moet ik dat doen?.Op de chat hebben ze mij gezegd dat ik norton systemworks moest gebruiken met de functie keep connection alive maar dit haalt ook weinig uit.Dus heeft iemand een goed idee ervoor???
met vriendelijke groeten
lefty999

het is natuurlijk niet normaal dat je verbinding wegvalt, controleer eerst even je kabels (vooral de splitter) en je modem, en zulke dingen los je volgens mij niet uit met software(of je moet de software van je adsl aanbieder niet goed hebben geinstalleerd)

Geplaatst door bas007gsm
het is natuurlijk niet normaal dat je verbinding wegvalt, controleer eerst even je kabels (vooral de splitter) en je modem, en zulke dingen los je volgens mij niet uit met software(of je moet de software van je adsl aanbieder niet goed hebben geinstalleerd)
dit probleem heb ik al langer eerst was dat heel erg en toen hebben we een persoon late komen kijken die heeft het toen gemaakt maar vooral s'nachts valt hij uit

dus het is een probleem dat met software verholpen moet worden want hardware gezien werkt alles

nou het lijkt mij echt heel raar dat het aan de software ligt, dan zou het misschien nog een firewall of virusscanner kunnen zijn die niet goed is afgesteld......

Geplaatst door bas007gsm
nou het lijkt mij echt heel raar dat het aan de software ligt, dan zou het misschien nog een firewall of virusscanner kunnen zijn die niet goed is afgesteld......
alles werkt goed het is alleen dat hij uitvalt ,dat heeft denk ik iets te maken met de usb aansluiting maar zullen we daar over ophouden en zeggen hoe ik dat kan ze hebben gezegd dat het ging met norton systemworks dus zullen we dan vertellen hoe ik dat daarmee moet en stoppen naar andere dingen te zoeken

even een heel ander spoor:

hoe oud is je modem ? heb je hem wel eens na laten kijken ?

Geplaatst door upsidaisy
even een heel ander spoor:

hoe oud is je modem ? heb je hem wel eens na laten kijken ?
hij is een jaartje oud maar op zich maakt het mij weinig uit als hij telkens uitvalt het is alleen dat hij terug moet verbinden en niet zo een kader die ik telkens moet aanklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan