adsl

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulburuma

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
ik wil graag een adsl abonnement nemen maar nu heb ikkeus uit meerdere modems. Is het ook mogelijk om met de usb modem toch meerdere pc's aan te sluiten maar dan via een router?

grtz Ptje

Persoonlijk zou ik gaan voor het ethernet modem die is iets duurder in aanschaf maar je hebt meer mogenlijkheden.
Zeker met de nieuw adsl ethernet modems kun je gelijk een modem / router nemen en ben je gelijk van het probleem af als je meerder pc's wilt aansluiten.

Geplaatst door tazman
Persoonlijk zou ik gaan voor het ethernet modem die is iets duurder in aanschaf maar je hebt meer mogenlijkheden.
Zeker met de nieuw adsl ethernet modems kun je gelijk een modem / router nemen en ben je gelijk van het probleem af als je meerder pc's wilt aansluiten.
als je meerder pc's aan wil sluiten is een Ethernet multi-pc modem denk ik het goedkoopste. Dat is een Ethernetmodem met ingebouwde 4-ports router

Geplaatst door meelman

als je meerder pc's aan wil sluiten is een Ethernet multi-pc modem denk ik het goedkoopste. Dat is een Ethernetmodem met ingebouwde 4-ports router

volgens mij zeg ik dat ook

Zeker met de nieuwe adsl ethernet modems kun je gelijk een modem / router nemen en ben je gelijk van het probleem af als je meerder pc's wilt aansluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan