adsl

Status
Niet open voor verdere reacties.

jawenawe

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2001
ik heb wanadoo cable basic, (512 download)
al 2 weken is de verbinding heeeel erg slecht, kan er soms uren niet op of word de verbinding steeds vlugger achter elkaar weer verbroken.
wil nu toch adsl nemen met zo ongeveer 1024 download.
ik kan kiezen uit Tiscali, speedlinq, zon, Tiscali heeft een downloadlimiet van 20.000mb, wat betekent dit aan hoeveelheid, is dit wel genoeg.
en wat is het verschil tussen analoog of isdn
Wie heeft er ervaring met een van deze, weet niet welke ik moet kiezen.

Hoi jawenawe,

verschil analoog en isdn is dat isdn sneller is en dat je gewoon kunt bellen als je online bent. Echter, ISDN is veel trager dan ADSL!
20000 mb is behoorlijk veel (bv: een mp3 ter grote van een liedje is ongeveer 5000 kb). Bovendien slaat die downloadlimiet voorlopig als *** op Dirk, want wordt niet gechecked.
Zelf heb ik Tiscali (normaal abonnement) en ben zeer tevreden: altijd online, geen storingen en een goede helpdesk).
Grtz,
Joep

Geplaatst door joepheldoorn
....... en een goede helpdesk).

Jeetje Joep, welke helpdesk bel jij dan van Tiscali??? Ik vind het één groot drama: altijd minimaal 20 min in de wacht en de meest slechte service ooit.

Maar voor de rest heb je wel gelijk: altijd online, downloadsnelheden maken ze waar en we hebben net gebruik kunnen maken van een gratis upgrade (in mijn geval van 768 naar 2048).

Dus Tiscali is best een aanrader, al moet je geen problemen hebben, want dan ben je zo een paar maandjes verder met die gasten daar.

Ja, gek is dat..iedereen klaagt steen en been over de service, dus kennelijk heb ik mazzel gehad. Bovendien: als ze je niet kunnen helpen bij Tiscali, is er altijd nog de tweedelijns helpdesk van KPN: zeer non-communicatieve typetjes, maar wel heel deskundig :-)
grtz
Joep

ja, Tiscali lijkt me wel wat en dan de Tiscali adsl family 2mb (2048/256), maar toch wil ik weten of Speedlinq eigenlijk wel wat is dan zou ik de Speedlinq x-tra 1024 kiezen (1024/512), de prijs is hetzelfde.
wie weet hier nog wat meer van.
en ja, 20.000mb lijkt wel veel, maar hier staat bijna de hele dag de pc aan en er word veel gedownload en gesurfd door 4 personen ook films en er word online games gespeeld.

Ik wil je alleen maar aanraden, wat je ook kiest als breedband, neem geen datalimiet, daar krijg je laterop spijt van.(zeker 20 gig)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan