adsl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
Ik heb sinds kort adsl van wanadoo , zit ik even lekker te downloaden, en na een paar uurtjes houd internet er mee op, leuk hoor, OS = Xp home , browser Mozilla en downloadprog is imesh. heel vervelend heeft iemand hier ervaring mee, ik heb al wat reactie's doorgenomen.
gewoon surfen nu nog geen probleem gehad

wie weet raad
 
nee, nog niet en ik zou ook niet weten waar ik het kan vinden

help
 
meen dat in nederlandse versie (rechter muis op:) DEZE COMPUTER>beheren>logboeken
 
Ik heb het log maar daar staat niet veel, want ik heb hem teruggezet naar een herstelpunt, dus geen fouten mee te zien
alles werkt dus weer, totdat het probleem zich weer voordoet.
verder nog suggesties
 
heb je het alleen met imesh ? of ook spontaan dat internet ermee stopt ?
heb je outlook express of ander programma op de achtergrond lopen die automatisch verbinding verbreekt ?
 
Ik denk dat internet explorer op de achterfrond meedraaid, want als ik mozilla niet opstart dan komt automatisch internet explorer te voorschijn, en ik heb het nog niet opgemerkt bij andere programma's
hoe kan ik IE uitschakelen?

ikgebruik wanadoo livebox ( sagem )
 
Imesh.... Spyware....
meer hoef ik niet te zeggen denk ik....
;)
 
Geplaatst door Mulcoa
Ik denk dat internet explorer op de achterfrond meedraaid, want als ik mozilla niet opstart dan komt automatisch internet explorer te voorschijn, en ik heb het nog niet opgemerkt bij andere programma's
hoe kan ik IE uitschakelen?

ikgebruik wanadoo livebox ( sagem )

Is dit het nieuwe systeem met telefonie ?
 
nou dacht ik van laat ik het direct aan pakken en heb een online virus scan opgestart maar die staat sinds vanmorgen te draaien en hij is nog maar op 31 procent , is dit normaal?
( Stop sign threat scanner )

is niet het nieuwe systeem met telefonie , ik denk dat het wel kan maar zit er nog niet op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan