advanced System care 9.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Daleboudt

Kascommissielid
Lid geworden
6 aug 2001
Berichten
3.894
Het is gratis, MAAR,

Nooit doen hoor.
Kreeg dit eerder aangeboden door ZDNet.
Het is rommel, je krijgt er ongevraagd een driver updater en een boottime gever bij en het is niet uit te zetten.
DriverBooster molde mijn Audio Driver, kon alleen nog de twee voorste (hoofdtelefoon en microfoon) gebruiken.

Wil van alles gaan corrigeren zonder te vragen of ik dat wil.
Blijkt uit de melding dat ik Chrome moet afsluiten omdat hij anders niet kan schoon maken.
Normale software vraagt eerst of ik dat wil.
Ook klikken op exit werkt niet.
Alleen via taakbeheer is deze kwal te killen.
GData zegt dat er malware in zit.

NIET DOEN !!
 
Laatst bewerkt:
Niet een van die zogenaamde optimizer tools doen niet wat ze beloven en vaak krijg van alles gratis mee, er zijn geen progjes die het register kunnen repareren en van het verwijderen van overbodige registersleutels en bestanden wordt niets sneller.

Die Revo kon alleen 32 bits progjes opruimen, nu ook 64 bits?

Gebruik dat ding van windows zelf, werkt ook, die overbodige registersleutels boeien me niet.
 
Ik gebruikte dat ook eventjes die Advanced System Care 9. Veel opties maar eigenlijk geen ééntje dat iets positief uithaalt. Gelijk weer verwijderd. Dan moet ik toch met hun slogan lachen die zegt dat het uw pc tot 300% sneller maakt....Maar er is ook iets goed van Iobit en dat is hun Driver Booster. Hiermee hou ik al men drivers up-to-date. Werkt echt super!
 
Advanced System Cleaner is van Chinese oorsprong (Iobit) en bestaat uit onderdelen die Iobit van westerse softwaremakers heeft "geleend" (Iobit neemt het namelijk niet bepaald nauw met andermans rechten). IObit staat ook bekend om gebundelde adware/spyware.
Verder is die software zodanig verbouwd en van een Iobit jasje voorzien, dat de werking t.o.v. de originelen nauwelijks iets voorstelt.
Zo is de spywarescanner in Iobit oorspronkelijk die van Malwarebytes MBAM.
(https://forums.malwarebytes.org/ind...it-steals-malwarebytes-intellectual-property/)
Vind MBAM bijna 100 procent van alle virussen, de tool van Iobit haalt nog niet eens de vier procent!
Dus waardeloos!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan