advanced system care: upgraden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik gebruik advanced system care omdat dat goed lijkt te zijn voor de prestaties van mijn pc (windows7). het lijkt ook wel te werken. nu is mijn pc weer traag geworden, erg traag. met behulp van de gratis versie heb ik iets meer snelheid gekregen. het eindscherm van ASC meldt dat er nog meer dan 200 systeemfouten zijn. die kan ik alleen oplossen als ik de koopversie installleer. is het de moeite waard om deze uitgave te doen? of levert een upgrade toch niet veel op?

Prut spul.

Als een OS traag wordt start er teveel op, dat schonen scheelt al.

Gebruik Ccleaner, die kan ook het register opschonen bij die sectie.

Over die 200 systeemfouten hoef je je geen zorgen te maken. De aanduiding 'systeemfout' vind ik erg misleidend. Hoewel het in essentie wel juist is, zijn het niets meer dan verwijzingen waarvan het doel niet meer aanwezig is.
In die zin nemen ze onnodig ruimte in het register in, maar 200 is een vrij normaal aantal waarvan je niets in snelheid zult merken.

Het opruimen van het register van dit soort vermeldingen doe ik zelf graag met het gratis Eusing Free Registery Cleaner:
http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm

M.a.w, laat je niet verleiden tot de aanschaf van iets dat je niet nodig hebt.

Verder is er niets mis Advanced System Care, het is naar mijn mening een prima product.
Maar het is ook een commercieel product, vandaar die melding.

CCleaner is ook een prima product en kost niets, hoewel er daar ook een betaalde versie van bestaat.
http://www.piriform.com/ccleaner/download

ASC is dus wat 'agressiever' qua marketing.

Laatst bewerkt:
ik heb eusing opgehaald, het haalt echt een boel weg. maar of dat tot versnelling heeft geleid, kan ik nog niet beoordelen. dank in ieder geval voor je suggestie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan