Advanced System Care4 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freakyboy

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2009
Goedeavond!

Gisteren instaleerde ik Advanced System care4 en ik deed een groot onderhoud. En nog andere "handige" tools.
Maar toen ik dan mijn mails wou gaan checken stuitte ik op deze pagina:
http://img11.hostingpics.net/pics/217504untitled.png
(Hij blijf de hele tijd wit en hij wil niet laden.)

(Andere browser is ook geen optie. Pc van ouders. En die willen geen nieuwe dingen :confused:)

Zou iemand van jullie mij kunnen helpen? Ik heb al van alles geprobeerd.
Ik heb al geprobeerd om alle veranderingen ongedaan te maken. Maar dat helpt niet. En 9van de 10 maan blijft hij steken en kan ik niet doen.

Jullie antwoorden/oplossingen zijn altijd welkom.

Alvast bedankt!

een andere browser is de enige optie, doe dan Windows Update. En anders druk op ctrl+shift+del als je in het browser scherm bent

Hoi,
probeer een systeemherstelpunt terug te zetten naar een datum voordat je Advanced System Care installeerde.

Hoi,
probeer een systeemherstelpunt terug te zetten naar een datum voordat je Advanced System Care installeerde.

Dat probeerde ik na het posten op het forum. Maar als ik het dat wil doen dan freezt het scherm om terug te gaan naar dat punt.

En nog andere "handige" tools.
Dat is nu meestal het probleem met dat soort programma's. Je wordt in de waan gelaten dat zij wel eventjes alles voor je doen, dat jij alleen maar op OK hoeft te drukken en dan komt het wel in orde. Nou mooi niet dus. Is het alleen die pagina die niet opent of ook nog andere? Zet je browser anders terug naar standaardinstellingen en kijk of dat helpt.

Dat is nu meestal het probleem met dat soort programma's. Je wordt in de waan gelaten dat zij wel eventjes alles voor je doen, dat jij alleen maar op OK hoeft te drukken en dan komt het wel in orde. Nou mooi niet dus. Is het alleen die pagina die niet opent of ook nog andere? Zet je browser anders terug naar standaardinstellingen en kijk of dat helpt.

Het is bij alle "httpS://" websites.
InternetExplorer terug naar stndaardinstellingen zetten heb ik geprobeerd maar haalt niets uit.

Heb je ze toegevoegd aan (tab beveiliging) "vertrouwde websites" ?

Ja. Maar werkt nog altijd niet.
Maar misschien doe ik het niet goed ? Moet ik heel de link kopiëren? Of enkel "mail.live.com" ofzoiets ?

Ik zal het straks eens testen. En hou jullie op de hoogte.
Alvast bedankt voor de raad. ;)

Edit: Ik HAAT dat programma! Nu heeft het op mijn eigen pc ook al allemaal dingen aangepast! De weergave van websites is totaal anders. (onpraktisch!) en toen ik een browser spel wou starten,zei die iets over Javascript.

En ik kan wel inloggen op mijn email. Maar geen enkele mail kiezen! Als ik klik negeert het die klik gewoon.
Kan dit terug gedraait worden ? Ik heb al een systeemherstel gedaan. Maar dat hielp niet veel.
Kunnen jullie me helpen a.u.b. ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan