Advanced Windows Care

Status
Niet open voor verdere reacties.

wlankhorst

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Ik weet natuurlijk niet of iemand dit kent,misschien wel. Daarom deze vraag: Hoe komt het
dat bij het verwijderen uit de index van google desktop (ref.dbd) achter blijft. Verplaats ik het met unlocker naar prullenbak of mijn documenten, dat werkt het programma niet meer
en moet ik het opnieuw installeren. Dan staat meteen ref.dbd er weer in. Tussen haakjes ik gebruik Windows XP. Ik heb dit met geen ander programma meegemaakt. Bij voorbaat
bedankt voor de moeite.

Hallo Boeing 737,
In google desktop>bladeren in tijdlijn>gebeurtenissen verwijderen. Dan is alles weg maar
Ref dbd blijft staan. Als ik dit ook weghaal doet Avanced Windows Care het niet meer en
moet ik het weer opnieuw downloaden. Als ik dus niet aan (Ref dbd) kom werkt het wel
goed. Geprobeerd het naar Mijn Documenten te verplaatsen, dat ging goed, maar dan
werkt het programma niet meer. Ben benieuwd of er een oplossing voor is.

Kijk eens rond in het Advanced Windows Care-forum. Maar informeer je ook eens bij Google Desktop Helpcentrum. Het lijkt me duidelijk, dat ref.dbd een databasebestand van AWC is, maar dat had je ook al bedacht. Het zal misschien een update zijn voor AWC, waar Google een " trace" van bewaard? Wat is overigens het bezwaar om ref.dbd voortaan gewoon in die tijdlijn van Google te laten staan?

Avanced Windows Care

Hallo Boeing 737,
Bedankt voor je reactie, ik laat het maar lekker staan,groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan