Advert blocker in Firewall werkt ineens niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ad Fundum

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo,

Ik heb een Symantec Client Firewall (betaald voor lifetime), maar sinds gisteren werkt de advert blocker ineens niet meer.

Het enige wat ik heb gedaan gisteren is een fix met HJT (HighJackThis), maar dat had niets met de firewall te maken.
Wat ik ook heb gedaan, is Spywareblaster geïnstalleerd, maar normaal gezien heeft dat ook niets met de firewall zelf gedaan.

Als ik in het menu van de firewall kijk, dan staat de Advert blocker nog aan & zijn alle functies nog hetzelfde gebleven

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand me kon helpen, want deze advertenties zijn echt geen pretje.

Alvast bedankt!
~ Ad.

Laatst bewerkt:
Heb je last van zoveel pop ups en advertenties dan?

Dan zou ik eerst maar eens op Spyware gaan scannen en eventueel een HJT log op een forum zetten waar experts je verder helpen. Een ad blocker is vaak niet afdoende als je geïnfecteerd bent dus hoeft het helemaal niet zo te zijn dat deze zijn werk niet doet maar gewoon niet opgewassen is tegen de infecties.

Ga eens naar www.superantispyware.com en download daar de FREE versie. Update deze en laat hem scannen. Verwijder vervolgens de gevonden infecties. Nog last van POP UPS /ADS meld je dan weer hier.

Laatst bewerkt:
Ik heb al een HJT log gepost & er was niets mis. Ook heb ik geen last van Spyware ofzo.

Okay, dan zit ik er naast.
Waar heb je hem geplaatst en waar komen die advertenties vandaan? Zomaar tijdens het surfen?

Ik heb het over reclame die websites altijd zetten naast hun echte inhoud ^^

als je firefox gebruikt:installeer de plugin adblock+ in combinatie met filterset.g

Oo bedankt! Maar vertraagt dat het laden van de webpagina's niet enorm?

Ik heb de addons inmiddels geinstalleerd, maar welk abonnement moet ik nemen?

(+ wat doet die Gfilter?)

Oo bedankt! Maar vertraagt dat het laden van de webpagina's niet enorm?

Ik heb de addons inmiddels geinstalleerd, maar welk abonnement moet ik nemen?

(+ wat doet die Gfilter?)

Geen abbonnement, daarvoor is die Filter.G
Hij verwijderd de advertenties op basis van een lijst. en door die filter.g word die lijst telkens vernieuwd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan