advertenties

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamavanryan

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
hoi hoi, mijn naam is angelique en ik heb ook ene pobleem met ie
ik heb met kerst ene notebook gehad met windows vista basic erop en ie 7.
nu krijg ik om de 10 minuten advertenties als popup, ook mijn internetpagina die ik zit te bekijken verschiet naar een advertentie, demeeste komen van www.adserver5.com :evil: word r gek van. wat kan ik hier aan doen??.

oke dank je wel:thumb:, ik heb wel adawere 2007 die gratis versie maar lees dat die voor vista nogniet goed werkt, dus even zoeken wat ik voor vista kan gebruiken, mischien een tip wat het beste is??:rolleyes:

oke en die spybot enzo werkt gewoon allemaal op vista? er staat overal nog xp bij, nog geen vista. ik ga metene zoeken en scannen , bedankt:thumb:

ja, het kan.

Windows 95/98/Me/NT/2000/XP/Vista

Laatst bewerkt:
oke hij is nu aan t scanne downloade spybot maar krijg spyware doctor? hij scant nu en staan al 5 trojans in en 41 advertenties

5 trojans????:shocked:
Die zal ik dan maar na het scannen snel verwijderen

okeheb spybot gescand, adawere en norton en heb r nog las van! zit ik op een site word ik ergewoon afgegooit door reclame. imandnog een idee???????????

heb nu spyfighter, spydoctor en spybot search en destroy en een popupblokker, adawere 2007 werkt ineens niet meer, eraf gegooit en wil opnieuw downloaden, maar nu openene downloadlinken niet meer, maak niet uit van welke site. ik weet nit wat ik moet doen, alles eraf gooien???:shocked:

Nou, je kan xp opnieuw vista opnieuw installeren.
Maar eerst zal ik een systeemherstel uitvoeren naar de dag dat hij het nog deed:thumb:

heb ik gedaan en adawere op nieuw gedownload, paar keer gescanned met spybot, en elke keer vind die toch weer iets, en ben nog steeds niet van die rot advertenties af. spybot had iets van tagasaurus gevonden en wizzard ofzoiets ( sorry heb verwijderd n9iet goed gelezen:o0:o:o, oplossing :blijven scannen?? alsde scan aan geef dat niets mere in zit en die ads blijven komen wat dan? vind het zo irri dat mijn explorer gewoon verspringt in reclame

het probleem is er nog steeds du als er iemand is die een oplossing weet lees ik het graag:D

nog steeds last van alles, word steeds erger, ook foutmeldingen van ie, is er echt niemand die mij kan helpen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan