Advies aankoop nieuwe PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja een complete pc met een slome cpu, videokaart en goedkoop geheugen waar je dus helemaal niks aan hebt:evil:

hij hoeft niets snels, hij wil alleen internetten en cc3 spelen.

en hoe goedkoper hoe beter zou ik zeggen

Systeemeisen:

# Windows XP
# 1.6 Ghz of beter
# 256 MB RAM
# 512 MB om online te spelen met 3 of meer spelers
# 6 GB vrije schijf ruimte
# 8x of sneller CD-ROM / DVD-ROM
# 64 MB GeForce3-klasse video card
# Het spel wordt officieel ondersteund door ATI Radeon 8500 of beter en Meer...

en dan wil jij het ziekste van het ziekste merijn, niet iedereen heeft het zo snel nodig

doe ff je best en stel een goedkope pc samen en zet die op internet aan de hand van deze eisen.

Nou iig bedankt jongens ik ga komende tijd ff nadenken of ik ga voor goedkoop en degelijk of voor dat ene stappie extra:) Ik zal jullie nog wel laten horen welke ik kies, en als er iemand is die denkt dat iets anders/beters weet mag diegene het ook laten weten hoor:p

Systeemeisen:

# Windows XP
# 1.6 Ghz of beter
# 256 MB RAM
# 512 MB om online te spelen met 3 of meer spelers
# 6 GB vrije schijf ruimte
# 8x of sneller CD-ROM / DVD-ROM
# 64 MB GeForce3-klasse video card
# Het spel wordt officieel ondersteund door ATI Radeon 8500 of beter en Meer...

en dan wil jij het ziekste van het ziekste merijn, niet iedereen heeft het zo snel nodig

doe ff je best en stel een goedkope pc samen en zet die op internet aan de hand van deze eisen.

dat zijn de MINIMUM reqs dus daar draait het spel NIET vloeiend op !!!:mad: het komt er dus op neer dat je voor het budget van 600 euro het beste het systeem van mij kunt nemen:evil: want daar kan je volgend jaar ook je spellen nog mee spelen..

januspcwy5.jpg

http://img211.imageshack.us/img211/7431/januspcwy5.jpg

meer heb je niet nodig, en goedkoop ook

er komt nog 55 euro bij om in elkaar te laten zetten, en nog 14 euro voor verzendkosten

Laatst bewerkt:
janus 91 je moet zelf maar eventjes kijken wat je doet;) maar voor 600 euro zou dat systeem wat ik heb samengesteld zo ongeveer het beste zijn:o

janus 91 je moet zelf maar eventjes kijken wat je doet;) maar voor 600 euro zou dat systeem wat ik heb samengesteld zo ongeveer het beste zijn:o

Ok is goed hoor:cool: Maar is het misschien verstandig om hem misschien met de hulp van de handleidingen hier hem zelf te bouwen? Of raden jullie mij dat af gezien de kleine kennis?

Ok is goed hoor:cool: Maar is het misschien verstandig om hem misschien met de hulp van de handleidingen hier hem zelf te bouwen? Of raden jullie mij dat af gezien de kleine kennis?
als je het nog nooit hebt gedaan kan je het beter niet doen , of je moet je erin verdiepen (eerst)

en kijk deze eens , niet echt voor games maar Crysis kan die bijv wel aan!:
attachment.php

Bijlagen

• pc.JPG
    pc.JPG
    78,9 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt:
dat zijn de MINIMUM reqs dus daar draait het spel NIET vloeiend op !!!:mad: het komt er dus op neer dat je voor het budget van 600 euro het beste het systeem van mij kunt nemen:evil: want daar kan je volgend jaar ook je spellen nog mee spelen..

smeer die jongen maaar weer dure pc's aan,
probeer het nou een keer zo goedkoop mogelijk, overigens zitten bij al jullie geselecteerde systeemen geen prijzen bij van verzend en assemblage,
houdt hier rekening mee

EN deze jongen hoeft geen crysis te spelen alleen command en conquer, en internet,

EN met de 8600gt kan je command conquer spelen op mastelrijke graphics dus die 8800 gtx en zo heb je helemaal niet nodig OVERKILL

windows xp heeft hij nog liggen dus hoeft ook geen besturingsysteem,
janus zeg even of je crysis wilt spelen, want dan kan je beter die andere systemen met die overkill componenten kiezen.

smeer die jongen maaar weer dure pc's aan,
probeer het nou een keer zo goedkoop mogelijk, overigens zitten bij al jullie geselecteerde systeemen geen prijzen bij van verzend en assemblage,
houdt hier rekening mee

EN deze jongen hoeft geen crysis te spelen alleen command en conquer, en internet,

EN met de 8600gt kan je command conquer spelen op mastelrijke graphics dus die 8800 gtx en zo heb je helemaal niet nodig OVERKILL

windows xp heeft hij nog liggen dus hoeft ook geen besturingsysteem,
janus zeg even of je crysis wilt spelen, want dan kan je beter die andere systemen met die overkill componenten kiezen.

ik zeg dat die het AANKAN!!!

Misschien is het handig dat de vraagsteller aangeeft wat hij precies wil:

Een systeem wat rond de 600 euri is en dan de beste onderdelen voor dat geld

of:

Een systeem wat aan zijn eisen voldoet en dan voor een lager bedrag.

Zelf houd ik ook niet van overkill maar je moet de wens van de ts weten.

aangezien je vorige systeem 7 jaar meeging vermoed ik dat jij graag hebt dat voor jou gebruikseisen het systeem wat je aanschaft ook die tijd meegaat.
Het systeem wat emile aangeeft vermoed ik dat die voor jou huidige wensen voor die periode zeker wel meegaat (zolang je geen "gamer" word).

mocht je aspirant gamer zijn en ook wel eens een 1st person shooter willen spelen kun je beter het systeem van de andere jongens nemen.

Nee precies, ik denk dat emile de goede computer voor mij heeft. Ik zal ook slechts af en toe eens een strategy game erop doen maar het blijft toch wel hoofdzakelijk internet.

waarom neemt iedereen crysis als maatstaf? er is geen enkele pc op deze wereld beschikbaar voor de consument die crysis alles op zijn hoogst kan spelen! dus wat je ook neemt, je kunt em wel spelen, maar toch nooit op zijn hoogst.
stop toch es met dat gejank over crysis/

waarom neemt iedereen crysis als maatstaf? er is geen enkele pc op deze wereld beschikbaar voor de consument die crysis alles op zijn hoogst kan spelen! dus wat je ook neemt, je kunt em wel spelen, maar toch nooit op zijn hoogst.
stop toch es met dat gejank over crysis/

ik heb alleen tot je vraag teken gelezen !
omdat dat het zwaarste spel is !

er is geen enkele pc op deze wereld beschikbaar voor de consument die crysis alles op zijn hoogst kan spelen!
Fout: er zijn zát PC's die dat kunnen spelen.
De hoogte van de resolutie zal op een gegeven moment de bottleneck vormen en bij extreem hoge resoluties zullen alle PC's het gaan afleggen.

Gejank?? Excuse me?? Het wordt gebruikt als maatstaf: Crysis vloeiend, goede PC. Dat is reële beeldvorming.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan