merijntjuh
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2008
ja een complete pc met een slome cpu, videokaart en goedkoop geheugen waar je dus helemaal niks aan hebt:evil:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Systeemeisen:
# Windows XP
# 1.6 Ghz of beter
# 256 MB RAM
# 512 MB om online te spelen met 3 of meer spelers
# 6 GB vrije schijf ruimte
# 8x of sneller CD-ROM / DVD-ROM
# 64 MB GeForce3-klasse video card
# Het spel wordt officieel ondersteund door ATI Radeon 8500 of beter en Meer...
en dan wil jij het ziekste van het ziekste merijn, niet iedereen heeft het zo snel nodig
doe ff je best en stel een goedkope pc samen en zet die op internet aan de hand van deze eisen.
janus 91 je moet zelf maar eventjes kijken wat je doetmaar voor 600 euro zou dat systeem wat ik heb samengesteld zo ongeveer het beste zijn
![]()
als je het nog nooit hebt gedaan kan je het beter niet doen , of je moet je erin verdiepen (eerst)Ok is goed hoorMaar is het misschien verstandig om hem misschien met de hulp van de handleidingen hier hem zelf te bouwen? Of raden jullie mij dat af gezien de kleine kennis?
dat zijn de MINIMUM reqs dus daar draait het spel NIET vloeiend op !!!het komt er dus op neer dat je voor het budget van 600 euro het beste het systeem van mij kunt nemen:evil: want daar kan je volgend jaar ook je spellen nog mee spelen..
smeer die jongen maaar weer dure pc's aan,
probeer het nou een keer zo goedkoop mogelijk, overigens zitten bij al jullie geselecteerde systeemen geen prijzen bij van verzend en assemblage,
houdt hier rekening mee
EN deze jongen hoeft geen crysis te spelen alleen command en conquer, en internet,
EN met de 8600gt kan je command conquer spelen op mastelrijke graphics dus die 8800 gtx en zo heb je helemaal niet nodig OVERKILL
windows xp heeft hij nog liggen dus hoeft ook geen besturingsysteem,
janus zeg even of je crysis wilt spelen, want dan kan je beter die andere systemen met die overkill componenten kiezen.
ik zeg dat die het AANKAN!!!
waarom neemt iedereen crysis als maatstaf? er is geen enkele pc op deze wereld beschikbaar voor de consument die crysis alles op zijn hoogst kan spelen! dus wat je ook neemt, je kunt em wel spelen, maar toch nooit op zijn hoogst.
stop toch es met dat gejank over crysis/
Fout: er zijn zát PC's die dat kunnen spelen.er is geen enkele pc op deze wereld beschikbaar voor de consument die crysis alles op zijn hoogst kan spelen!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.