advies aanschaf nieuwe laptop (voor studie)

• Onderwerp starter Onderwerp starter NCK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NCK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2010
Ik ben op zoek naar een betaalbare laptop (ik zit te denken aan 400-600 euro) met de volgende eisen:

- hij moet stil zijn (ik heb nu een hp compaq en ik word echt gek van het geluid!)
- de accu moet lang meegaan (minimaal 2 uur, liefst langer)
- het scherm moet minimaal 15 inch zijn, maar liever rond de 17
- hij moet niet te warm worden
- een mat scherm heeft mijn voorkeur, maar is geen vereiste

wat ik er op doe is voornamelijk tekst verwerken, powerpoints maken etc. en af en toe fotobewerking: geen games of films

- hij moet stil zijn
je heb pech gehad met je hp compaq :( alle laptop,s zijn over het algemeen stil
- de accu moet lang meegaan (minimaal 2 uur, liefst langer)
dit is geen probleem omdat de laptops minimaal 2uur accu standaard hebben (als ze nieuw zijn)
- hij moet niet te warm worden
niet op een kussen zetten dan hebben nieuwe laptops geen moeite

wat is je budget ?

p.s je heb niet veel eisen gelukkig :) denk dat je rond 400 euro klaar bent als je hem zel wil instaleren
;) in ieder geval bij een bedrijf dat ik ken

er staat altijd wel bij dat accu's 2 uur meegaan, maar als ik de verhalen van mijn medestudenten hoor, blijkt dat ze dat vaak net of net niet halen. en hoe langer 'ie meegaat, hoe handiger dat voor mij is.

Mijn budget is 400 tot 600 euro

alsjeblieft

Acer Aspire 7551-P322G25Mn te koop bij alternate voor 549

Accuduur
Laadtijd ca. 2 uur
Gebruik tot 2,7 uur

Laatst bewerkt:
dankje voor je reactie!

ik heb alleen vooral slechte verhalen over acer gehoord.. heeft iemand toevallig ervaring met deze laptop?

:D kies mij kies mij heb zelf een acer 2jaar elke dag in een onbeschermde schooltas krijgt soms een stootje draait op windows 7 en werkt nogsteets prima ;) inc 3jaar garantie voor destijds 800euro :O

Dan heb je flink geluk gehad, Acer is het slechtste merk op laptopgebied...

ok, acer wordt het dus niet ;)

die toshiba ziet er op zich goed uit

nog iemand suggesties? (a)

er staat altijd wel bij dat accu's 2 uur meegaan, maar als ik de verhalen van mijn medestudenten hoor, blijkt dat ze dat vaak net of net niet halen. en hoe langer 'ie meegaat, hoe handiger dat voor mij is.
dit licht puur aan de gebruikers van een laptop je moet een laptop bvb niet 24/7 aan het netstroom laten hangen zorg er voor dat de accu eens in de zoveel tijd volledig leeg loopt en laad deze dan weer op

verder is Acer een dikker afrader erg slecht spul wat ze daar verkopen
goed koop = duur koop
en bij acer is het kwantiteit voor kwaliteit

Medion staat voor mij in de top 5 beste laptops....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan