Advies anti-spam prog

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankgbosman

Verenigingslid
Lid geworden
20 jul 2002
Beste mede-helpmij-ers,

Ik word net als iedereen vergeven van de spam via mijn mail. Ik heb mailwasher, mailfighter en mailannihilator geprobeerd, maar het aanmerken van alle spamberichten als spam is net zo tijdrovend als dit handmatig doen.

Weet iemand een goed werkend anti-spam programmaatje? Wie heeft ervaring met zo'n prog? Liefste eentje die mail al checkt vanaf een zwarte lijst, die je kan updaten of zo.

ik gebruik ook mailwasher en als je die aan laat staan werkt hij hier prima ...ik haal geen spam meer binnen...maar ik weet niet of er nog een betere is..

nu mailwasher toch pro gaat ben ik overgestapt op spamkiller van mcAfee, zit meteen al vol (engelstalige)rules die automatisch aangevuld worden als je wil en aangezien meeste spam toch engels is ben je meteen van de grootste miserie af.
killed mail gaat in een map die je kan deleten na x dagen volgens keuze.
werkt nu ook met MSN/hotsnail zie ik.
bouncen en zo hou ik me niet mee bezig,groeten, ;)

homepage

Ga gewoon naar de link die Wajang aan je gaf.
Daar staat de uitleg voor "spampal".
Die werkt met een black list en een white list.
Spampal werkt erg goed,ben er erg blij mee!!

wat je ook kunt doen izz van het internet een spam downloaden die speciazl voor outlook izz laat je post binnen komen selecteer je wat spam izz en de volgende keer dat het binnen wil komen wordt het geblokt in het begin zal het ff blokken zijn maar het wordt steeds minder en minder

Geplaatst door dj_risto
wat je ook kunt doen izz van het internet een spam downloaden die speciazl voor outlook izz laat je post binnen komen selecteer je wat spam izz en de volgende keer dat het binnen wil komen wordt het geblokt in het begin zal het ff blokken zijn maar het wordt steeds minder en minder
Een plugin dus? (Effe wat anders: zet eens ergens een punt of komma, dat maakt je verhaal leesbaarder)

@frankgbosman: als je programma wil dat gebruik maakt van reeds bestaande zwarte lijsten, kom je bij spampal aan. (zie link wajang)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan