advies en info voor 4K monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobbski

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2012
Beste mensen

Ik heb msi gtx 970 en daarbij krijg ik binnenkort mijn 4k monitor of van aoc of van asus, mijn vraag is binnenkort wil ik nog eentje aanschaffen van gtx 970 dus 2 x gtx 970, maar hoe zal 4k hier op reageren tijdens het gamen.

hoe werkt sli aansluiting krijg ik wel volle kracht qua prestaties, wat veranderd precies.

op de moederbord zie je op de eerste gpu aansluiting x16 op die andere zie je x8 aanlsuiting wat houd dat precies in.

als ik twee gpu heb werkt processor beter?

dat was het dan voor vandaag.

Hoi,

De 4k zal er wel goed op reageren op 2 x 970 alleen ben ik er niet van overtuigd dat alle games met sli echt goed overweg kunnen maar de zal allicht wel beter kunnen gamen.
De x16 zal sneller moeten zijn maar of je dat merkt tegenover de x8 dat denk ik niet.
Nee processor gaat niet beter werken welk processor heb je zou dan de botleneck kunnen zijn

Laatst bewerkt:
Hoi,

De 4k zal er wel goed op reageren op 2 x 970 alleen ben ik er niet van overtuigd dat alle games met sli echt goed overweg kunnen , maar je zal er allicht wel beter mee kunnen gamen.
De x16 zal sneller moeten zijn maar of je dat merkt tegenover de x8 dat denk ik niet.
Nee processor gaat niet beter werken welk processor heb je zou dan de botleneck kunnen zijn

ik heb i7 processor 4790k welke games ondersteunen sli heel goed

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan