Advies frontpage

• Onderwerp starter Onderwerp starter sigi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sigi

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2001
Sinds enige tijd ben ik bezig met een site en die heb ik gemaakt met frontpage.Nu heb ik een microsoft boek maar daar word ik niet wijzer van(droge kost,geen doorkomen aan)Welk boek kan ik hier het beste voor kopen of weet iemand een ander makkelijk progamma.Ik heb dream weaver van macromedia ook al eens bekeken maar daar word ik ook niet wijzer van.
Graag advies......vast bedankt

ik heb voor me liggen de boeken Microsoft Frontpage 2000 van Academic service en Frontpage 2000, de visuele leermethode van AW Bruna.
Die laatste leest wat fijner maar veel verschil zit er niet in.

Zoals hendricus al schrijft is het boek van AW Bruna vlotter leesbaar, zelf heb ik hier het boek van AW Bruna Frontpage 2002 liggen en daar wel veel uitgehaalt.

Groetjes

@sigi, gelieve in de topic te reageren dan heeft misschien iemand anders er ook nog iets aan. Ik ken zelf ook alleen maar frontpage want ik ben ook geen kenner, maar frontpage is denk ik we een van de makkelijkste, je zal toch door die " droge kost " heen moeten, en veel experimenteren. Een handige hulp is ook de site van onze medehelpmijer Dimage :
http://home.tiscali.nl/~intad/

Daar vind je ook veel info.

Groetjes

tutorial

Beste khk464,
Bedankt voor de tip..zoals je ziet ben ik ook nog lang geen allround gebruiker van helpmij.nl.
Ik vind het wel een fantastische site,ben al vaak verder op weg en uit de problemen geholpen.
Toch maar door de boeken heen worstelen,het is er tenslotte goed weer voor.
Als je tijd hebt moet je maar eens kijken hoever ik inmiddels ben..nogmaals bedankt.....oh en Hendricus ook,uiteraard.
mvgr.Sigi
www.hopsalabopsa.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan