Advies Game PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xulu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de reacties!

Mijn probleem ligt wel echter bij de videokaarten. Dat is het enige waar ik helemaal niets van weet.

Stel, je wilt een Merk PC kopen die erg krachtig is. Welke raad je me dan aan?

De videokaart die ik in het vorige bericht plaatste en vergeleek met de kaart die jij in jouw systeem had zitten. De Ati chip based kaarten 4870 zijn momenteel echter net even handiger om te kopen dan de Nvidia's.

Hmm, oke.

Nvidia heeft wel speciaal voor GTA IV een driver update released. toch een ati?

ik heb trouwens de specs van de blackbird:
General
Processor

Intel Core 2 Extreme QX6850 Factory Overclocked to 3.67GHz
GPUs

2 X 768MB NVIDIA GeForce 8800 Ultra - SLI Enabled
Memory

4GB Corsair Dual Channel DDR2-8500
Four 1GB modules
Motherboard

Asus Striker Extreme
NVIDIA nForce 680i SLI
SLI

Support NVIDIA SLI graphics cards (both at x16 mode)
Audio

SoundBlaster X-Fi
CPU and GPU Liquid Cooling

Asetek Custom Self-Contained Cooling System
(GPU Cooling Optional)
Installed Drives:

1 x Seagate ST332062
1 x Western Digital WD1600ADFS

is dat goed?

Nee, da's niet goed, dat kun jij helemaal niet betalen, alleen al de processor kost tussen de 800 en 1000 euro.

Doe mij alsteblieft een plezier en verdoe verder geen tijd met dergelijke onzin configuraties.

Tijd op de waarheid op te biechten: mijn budget ligt heel wat hoger. Ik wou gewoon wat algemene indruk over krachtige onderdelen.

Voor de duidelijkheid:

Alles onder de 7000,- mag.

Dan hoef jij op de Helpmij helemaal geen hulp te vragen, dan ga je gewoon nar een computerwinkel en zegt dat je de snelste computer wil hebben die ze kunnen bouwen voor € 6999,--.
Vertrouw mij, dat komt helemaal goed!

Hmm, dan hebben ze misschien wel verschillende. Ik zoek er een met echt populaire onderdelen zoals nvida grafische kaarten, etc.

Waar moet ik wel op letten?

Bijv, is die HP Blackbird een aanrader?

Doe mij een plezier en stop met posten in dit topic.
Ja, dat is een vrij leuke machine.

Haha, oke ik stop hierna wel.

Dus die hp blackbird kan GTA IV makkelijk draaien?

Oke dan, dan wordt het de HP blackbird die ik voor 4000 euro kan krijgen!

Bedankt voor alle reacties!

Oke dan, dan wordt het de HP blackbird die ik voor 4000 euro kan krijgen!

Bedankt voor alle reacties!

Je bent gek, dat wilde Pasja niet zeggen, maar ik zeg dat totaal zonder moeite...

Haal de helft van je geld op bij de bank, gooi het in de sloot en koop van de andere helft een normale pc -> je zal tijdens het spelen het verschil niet merken met die blackbird

Je bedoeld over dat nieuwe pc bouwen?

Die pc is 4000 in de winkel. Bij techdata bestellen = -20% BTW plus nog wat vriendjes politiek kan naar rond de 2000 euro leiden ;)

Je bedoeld over dat nieuwe pc bouwen?

Die pc is 4000 in de winkel. Bij techdata bestellen = -20% BTW plus nog wat vriendjes politiek kan naar rond de 2000 euro leiden ;)

En dan nog zou ik voor dat geld liever een pc hebben met een i7-processor en gewoon 1 HD4870x2 (of GTX280x2 of hoe die ook gaat heten: komt er zeer binnenkort aan)

Je hebt gewoon te weinig verstand van financieen en hardware, anders zou je niet zo'n pc gaan kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan