Advies gevraagd: pakketkeuze

Status
Niet open voor verdere reacties.

cateyes

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Hallo mensen,

Mijn downloadsnelheid is met het huidige adsl-abo van KPN 3.52 Mbps.
Ik stap over naar een nieuwe provider (UPC).
Mijn internetgebruik bestaat uit: surfen, mailen, youtube-filmpjes en uitzending gemist bekijken. Dus geen films en andere grote bestanden downloaden. Daarom denk ik voor het nieuwe abo aan de goedkoopste: 5 Mbps.
Alternatief is 25 Mbps, voor 7 euro per maand meer. Geen heel groot bedrag, maar als ik met mijn gebruik het verschil nauwelijks merk, toch jammer van het geld.
Is hier iemand die mij kan vertellen of ik met mijn gebruik veel verschil zal merken?

Alvast bedankt!

Bedankt voor de tip, maar mijn overstap heeft niet te maken met de snelheid.
Ik kwam er vandaag achter al jaren een dief van m'n eigen portemonnee te zijn.
Volgend jaar krijgen we hier glasvezel: tv en internet in 1 pakket. Daarom ging ik eens kijken wat ik nu betaal. tv van UPC en internet van KPN/Planet blijkt bijna drie tientjes meer per maand te kosten dan tv en internet ineen bij UPC. Zonde om nog minstens een jaar teveel te betalen. Daarom stap ik nu over naar UPC (en waarschijnlijk in de loop van volgend jaar naar een glasvezelprovider).

Nou, het loopt hier wel storm met adviezen, zeg... ;-)
Maar goed, ik heb op eigen kracht m'n keuze gemaakt en internet vandaag voor het eerst via UPC Fiber Power 25. Dit is wel heel lekker zeg, zo snel internet. Zeker in de wetenschap dat ik twee tientjes per maand bespaar ten opzichte van m'n kpn adsl lite abo van 3 komma zoveel Mbps.
Heb nog iets van twijfel omdat UPC vanwege alle griezelverhalen de afgelopen jaren een heel rare bijklank heeft, maar durfde het risico wel aan. De installatie (incl. Netgear wireless router) was een fluitje van een cent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan