Advies gevraagd; pc verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

M Q U Kylo

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Beste,

ik ga vanaf aankomend schooljaar studeren in Utrecht en daar ook op kamers. Nu heb ik hier thuis bij mijn ouders nog een computer staan die ik zelf had samengesteld en gekocht (in oktober 2010) die ik waarschijnlijk nauwelijks tot niet meer ga gebruiken, aangezien ik voor mijn studie een laptop aan wil schaffen en dit apparaat waarschijnlijk toch teveel ruimte in beslag neemt in mijn bescheiden kamertje. Mijn pa vindt het zonde om hem te verkopen, hij zegt dat ik er alleen maar geld mee weggooi, maar ik vind het juist zonde om dit toentertijd prijzige apparaat ongebruikt achter te moeten laten, dus ik zou graag willen weten wat ik er nog voor zou kunnen vangen. Dit zijn de specs:

-Cooler Master voeding GX-750W 750W
-Gigabyte videokaart PCI-e GeForce GTX460 OC 1GB DDR5 2xDVI/HDMI
-Intel Core i5 760 2,80GHz 2.5GT/s 8MB Box
-Kingston 2x2GB DDR3 PC10666 CL9.0
-MSI P55A-G55 iP55, SATA300 RAID, USB3.0, GLAN
-Spire Processor Koeler Coolgate 10 AMD & Intel
-Samsung 1TB SATA300 32MB, HD103SJ
-Samsung DVD-/+RAM SH-S223C 22x/22x/12x SATA
-Sitecom PCI Adapter WL181XR WLAN 300Mbit
-Cooler Master Midi Tower CM 690 II Advanced ATX No PSU

Dit bij elkaar was toen 877 euro.
Is het rendabel om dit systeempje nog te verkopen of vang ik hier nu zo weinig voor dat ik hem beter kan laten staan voor sporadisch gebruik?

Alvast bedankt,
groetjes

Topic verplaatst van Hardware - Hardware overige ---> Aangeboden - Prijs bepalen.

Succes met je vraag.:thumb:

Ik gok zo rond de 300 euro maximaal, omdat de meeste hardware toch al weer 2-3 generaties oud is, en tegenwoordig bijna elk systeem met een ssd uitgerust is, die de koper er dan waarschijnlijk nog naast gaat aanschaffen.
Ik zou hem lekker thuis laten staan voor sporadisch gebruik.

Mijn systeem, zelfde CPU, zwakkere videokaart, kleinere HD, gelijkwaardige kast heb ik zelf te koop staan voor 300. Hoogste bod die ik er voor kreeg is 200 euro.

Ik hoop mijn PC te verkopen tussen de 250 en 300 euro, maar acht de kans klein. 300 Zal idd max zijn. Een bod voor 250 euro voor die van jouw zal al mooi zijn.

Aha, dan laat ik hem inderdaad mooi thuis staan, haal ik er wel een wat goedkopere laptop bij. Bedankt voor de reacties ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan