Advies gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Beste helpers,

Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen aangezien die van mij ongeveer 6 jaar oud is. Ik zit een beetje te twijfelen tussen deze twee pc's:

http://www.packardbell.nl/products/desktops/imedia/imedia+8600/productsheet-PB80137786-246.html

en

http://www.dixons.nl/De_online_wink...FT-scherm.7109410/default.aspx#specifications

Welke van deze raden jullie mij aan om aan te schaffen?

Ik wil graag met mijn nieuwe pc de komende jaren goed spellen als Fifa kunnen draaien en het moet gewoon een lekker vlot pctje zijn.

Of raden jullie mij misschien een hele andere computer aan? Ik ben een scholier en heb jammer genoeg maar een budget tot 500€.

Bij voorbaat dank.

PS. Graag alleen tips over kant-en-klare pc's, want aan een computer die ik zelf nog in elkaar moet zetten ga ik niet beginnen :thumb:

Omdat dit je wensen en eisen zijn:

Ik wil graag met mijn nieuwe pc de komende jaren goed spellen als Fifa kunnen draaien en het moet gewoon een lekker vlot pctje zijn.
En dat gaat met die pc's echt niet lukken, met name videokaarten zijn uitermate zwak, zoals eigenlijk allebei de hele systemen.

Voor dat geld is iets veel beters samen te stellen!

Kunt U me dan niet iets adviseren wat ik niet zelf in elkaar hoef te zetten, maar wat wel aan mijn eisen kan voldoen?

Niet mijn specialiteit, maar hulp komt eraan!

Is je budget ca. 500,- euro voor ALLEEN het systeem??

Ik raad je aan om de pc in elkaar te laten schelen. Kan als het goed gedaan is zo een pak geld schelen.

Indien je dat toch niet ziet zitten zou ik gaan voor de packard bell (op het eerste zicht), die heeft een krachtige quad core en ik geloof ook een betere chipset.

Indien moest blijken dat in de loop van tijd de videokaart (wat betreft geheugen) niet meer voldoet dan kan je die steeds vervangen door een krachtigere videokaart.

Indien je dat toch niet ziet zitten zou ik gaan voor de packard bell (op het eerste zicht), die heeft een krachtige quad core en ik geloof ook een betere chipset.

Lijkt me geen goed plan, zeker dit niet gelezen bij de Packard Bell:

Video
Video NVIDIA® GeForce® 9400¹ PCI-Express kaart DirectX10 VGA + DVI-I + HDMI
Noot: ¹NVIDIA® Geforce® Boost combinatie Geforce® 8200 & Geforce® 9300GE
Videogeheugen 256 MB DDR

Toch wel gelezen.

Ik kan over het hoofd zien wat daar mis mee is, maar ik hoor het graag van je ;)

@TS:

Nogmaals, voor 500,- euro is een veel beter systeem samen te stellen, wacht even op de suggesties en voorstellen die zeker komen!

Vreemd, ik d8 van wel.

Welke vereiste voor fifa mist hij?

Dit is wel een leuk systeempje:

pcob2.jpg

Er komt ook nog 9,95 aan verzend kosten bij, dus zit je net onder de 500.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan