advies laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
Mijn dochter heeft bij gamma een laptop gezien van het merk medion.Met videokaart geforce 9500m gs 512 mb voor 799 euro.Nu ben ik niet zo weg van het merk medion maar de videokaart lijkt me wel oke.Zijn er nog alternatieven.

Waarom geen Medion? Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en al meerdere malen volgens de Consumentenbond de beste service van Nederland!!!

Ik zou in ieder geval een Toshiba of een Asus laptop zoeken, ik heb zelf al een paar jaar een Toshiba Satellite en heb daar nog nooit niets mee gehad. Alternatieven zijn er genoeg, verder zou ik zelf ook never nooit een laptop kopen bij Gamma, dat lijkt me toch meer een winkel voor gipsplaatjes enzo. Ga naar b.v. Dixons of BCC of zo en laat je daar informeren door een verkoper. Voor E 799,- kun je tegenwoordig genoeg kopen.

Succ6.

Ik zou in ieder geval een Toshiba of een Asus laptop zoeken, ik heb zelf al een paar jaar een Toshiba Satellite en heb daar nog nooit niets mee gehad. Alternatieven zijn er genoeg, verder zou ik zelf ook never nooit een laptop kopen bij Gamma, dat lijkt me toch meer een winkel voor gipsplaatjes enzo. Ga naar b.v. Dixons of BCC of zo en laat je daar informeren door een verkoper. Voor E 799,- kun je tegenwoordig genoeg kopen.

Succ6.

Volledig oneens, je krijgt gewoon de top-service van Medion!!!!!

O.k. dat is gewoon wat ik ervan denk, maar ik kan het ook bij het verkeerde eind hebben.

Grtz. Marcel

Als je twijfelt over de laptop bij Gamma, moet je wel snel zijn, alle filialen krijgen een beperkt aantal laptops binnen, en deze kunnen niet meer bijbesteld worden. Zo heeft Gamma Rijssen er 4 gekregen, waarvan er nog 1 over is. Snel zijn dus ;)

Medion laptops zijn gewoon top, ook eens een paar gehad, 1 van de aldi en 1 van de kruidvat.
Het maakt niet uit waar je ze koopt, de garantie verloopt toch via medion zelf.
Waar je ook laptops kan bestellen (http://www.medion.nl/)

Sterker nog, deze Medion is een volwaardige broer / zuster van de 3 weken geleden bij de Aldi in de aanbieding geweest zijnde Medion. Ik kan helaas zo snel geen gegevens meer van die Aldi machine vinden, maar het zou zelfs zomaar kunnen dat deze van de Gamma exact hetzelfde is als die van de Aldi toen.
Ik was redelijk "verliefd' op de specs van die Aldi machine en als ik toevallig een laptopje nodig zou hebben gehad, was ik díe gaan halen.

Van mijn eigen mailtje van begin januari werkte de link ook nog. De specs:

en inmiddels ook de Gamma specs gezien. Nu alleen nog even vergelijken.............

[edit] die van Aldi was qua specs mogelijk een paar tandjes "leuker". [end edit]

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    85,5 KB · Weergaven: 37
  • Presentatie2.jpg
    Presentatie2.jpg
    96,5 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Mijn dochter heeft bij gamma een laptop gezien van het merk medion.Met videokaart geforce 9500m gs 512 mb voor 799 euro.Nu ben ik niet zo weg van het merk medion maar de videokaart lijkt me wel oke.Zijn er nog alternatieven.

ok ik heb ook bij de gamma een tijdje geleden een laptop gehaalt(wat ouder model alweer geforce 6600 dacht ik) en het apparaat is 1keer kapot gegaan (moederbord kapot) ze kwamen hem halen vertelde precies wat ze gingen doen en brachten hem netjes binnen de afgesproken tijd terug, ze hadden van tevoren gewaarschuwd haal cd's enzo eruit die raken wel is zoek. dat is ECHTE TOPSERVICE!! geweldige apparaten..... nog betere service,
gewoon doen krijgt er echt geen spijt van geweldige dingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan