Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou in ieder geval een Toshiba of een Asus laptop zoeken, ik heb zelf al een paar jaar een Toshiba Satellite en heb daar nog nooit niets mee gehad. Alternatieven zijn er genoeg, verder zou ik zelf ook never nooit een laptop kopen bij Gamma, dat lijkt me toch meer een winkel voor gipsplaatjes enzo. Ga naar b.v. Dixons of BCC of zo en laat je daar informeren door een verkoper. Voor E 799,- kun je tegenwoordig genoeg kopen.
Succ6.
Sterker nog, deze Medion is een volwaardige broer / zuster van de 3 weken geleden bij de Aldi in de aanbieding geweest zijnde Medion. Ik kan helaas zo snel geen gegevens meer van die Aldi machine vinden.
Waarom geen Medion? Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en al meerdere malen volgens de Consumentenbond de beste service van Nederland!!!
Mijn dochter heeft bij gamma een laptop gezien van het merk medion.Met videokaart geforce 9500m gs 512 mb voor 799 euro.Nu ben ik niet zo weg van het merk medion maar de videokaart lijkt me wel oke.Zijn er nog alternatieven.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.