advies lcd tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

M.Obbes

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2002
Berichten
844
ik wil een nieuwe lcd tv aanschaffen en mijn oog is gevallen op de Samsung LE23R32 die ik voor 355 euro kan aanschaffen. is er iemand die ervaring heeft met deze tv en mij kan vertellen of dit een goede aankoop is.
ik wil hem ook gebruiken om de wii spelcomputer op aan te sluiten

http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r32b.asp
 
hallo

ja ik toevallig, in zoverre bij me ex vrouw.

moet zeggen dat het een tv is met een heel mooi beeld
vooral nu ze er digitale tv van upc op heeft zitten.

een min puntje wat mij erg opviel:zappen gaat langzaam.tenminste als je via tv kanaal kijkt.kijk je via de decoder van upc dan gaat ie sneller
 
bedankt voor je reactie, ik heb een digitale decoder van tele2 dus met het zappen zit het wel goed:thumb:
 
das mooi dan.

het is echt wat me opviel en ik ergerde me er gelijk aan.ik weet niet of dat lcd eigen is maar ik was dat niet gewent.

zit zelf nog met een gewone jvc tv maar die wil ik gaan vervangen en dan zou de samsung voor mij ook wel een optie zijn.of toch weer jvc;)

ik heb ook upc decoder:p
 
ik ben al aan het speuren geweest op internet en heb een aantal reviews gelezen maar die zijn allemaal verschillend. de een vind het geluid fantastisch en de ander maar matig en het zelfde geldt voor de beeldkwaliteit dus daarom probeer ik het op deze manier om wat info van gebruikers op te doen
 
tja dat hou je toch he die verschillen.


maare waar haal jij die vandaan voor dat geld?
 
nog meer mensen die advies voor me hebben over deze televisie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan