Advies mbt Hitman Pro 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter A.J.
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

A.J.

Meubilair
Lid geworden
12 jul 2004
Mede forummers,

heb al een tijdje Spybot Search & Destroy, Ad-aware SE, Spywareblaster, Zonealarm en Norton AV op m'n PC.
Werkt als een trein.
Never nooit geen last van wat dan ook meer.
Is het nu door de bedroefende melding van Ad-aware verstandig om S&D, Ad-aware en Spywareblaster eraf te knikkeren en Hitman Pro 2 te installeren of zal ik het lekker zo houden?

Fonz

hitman pro

ik heb zojuist hitman pro geinstalleerd. Jouw genoemde programma.s zijn geintegreerd in hitman pro en deze vraagt bij de installatie de betreffende programma.s in een andere doelmap te installeren. Werkt prima!! groetjes

senior

Geplaatst door A.J.

Is het nu door de bedroefende melding van Ad-aware verstandig om S&D, Ad-aware en Spywareblaster eraf te knikkeren en Hitman Pro 2 te installeren of zal ik het lekker zo houden?
Fonz

Ik heb precies dezelfde configuratie als de jouwe (het wordt vervelend ;)), en vind het pers. niet nodig om hitmanpro te installeren. Waarom iets veranderen als het goed werkt! En gezien die bedroevende melding van adaware, spybot is er ook nog en die zal alles wat adaware niet (meer) vindt er waarschijnlijk wel uitvissen...

Ik zou het dus mooi zo laten...

ps:denk dat hitman wel een ideaal pakket is voor noobies, omdat alles in een pakket zit, maar voor ons vedetta's zal dit wel loslopen:p

Ha die Tarabass,
kom jou ook overal tegen ha ha ha.
Ik dacht ook wel om het zo te laten, maar ja, je kan ook niet overal verstand van hebben, dus vandaar deze thread.

Fonz :thumb:

weet wat je doet

leesvoer betreffende hitman pro
gaat wel over eerdere versie

maar de mening van Buffy neem ik zeer ten harte

kijk anders ook op antispywareoffensief.nl
daar zit ook de maker van het proggie

Juist 'em, die had ik ook al gelezen.
Het ging mij er ook een beetje om of het zin heeft.
Nu helemaal omdat Ad-aware gaat samenwerken met Spyware bedrijven.
Maar in ieder geval bedankt voor de reactie en ik blijf lekker met deze set-up doorgaan.

Fonz :thumb:

Geplaatst door Tarabass

Ik heb precies dezelfde configuratie als de jouwe (het wordt vervelend ;)), en vind het pers. niet nodig om hitmanpro te installeren. Waarom iets veranderen als het goed werkt! En gezien die bedroevende melding van adaware, spybot is er ook nog en die zal alles wat adaware niet (meer) vindt er waarschijnlijk wel uitvissen...

Ik zou het dus mooi zo laten...

ps:denk dat hitman wel een ideaal pakket is voor noobies, omdat alles in een pakket zit, maar voor ons vedetta's zal dit wel loslopen:p

Als vedetta kan je mij misschien dan ook wel vertellen of mijn probleem wat te maken heeft met installatie van HMP? Sinds enige tijd verschijnt bij mij met opstarten, voordat het inlogscherm van XP verschijnt, een blauw scherm met de tekst erin dat het bestands-systeem gecontroleerd moet worden en dat er een schijfcontrole plaats gaat vinden. Ik kan dat wegklikken door op een toets te drukken. Hoe krijg ik dat weg?

Peter

Geplaatst door A.J.

....Is het nu door de bedroefende melding van Ad-aware....

:confused: Heb ik iets gemist? Zit op m´n werk, ben dus enigzins verstoken van aktuele info.

edit: laat maar, is van 15-2, niet goed opgelet:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan