Advies mbt windows & testversion installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Berichten
132
Er is een testversie van windows 7 downloadbaar grootte Gb als ISO formaat.

Vervolgens ff wegbranden op Dvd en testen maar,is wel engels las ik

Wat adviseren jullie,wanneer deze beta-testversion installeren?.

Ik heb met xp pro blauw scherm problematiek wat ik maar niet krijg opgelost
Ik heb met vista ultimate telkens na enkele dagen een terugkerend probleem namelijk ik kom me PC niet meer in gaat op (slot) dmv BOOTMGR ctrl+del+al levert niks op,ik kan ook niet naar veilige modus of keuzescherm allen in me BIOS dmv (DEL toets),en hier kan ik niet veel wijzigen!.

Nu heb ik windows 7 gedownload,adviseren jullie deze te gebruiken daar het allemaal up2date zal zijn?.

Zijn er al users bekend met deze versie van windows??.
Wat is het essentiele verschil met vista is dan ook mijn vraag??.

Ik heb de systeem eisen gelezen a la vista lijkt het....

wat moet ik NU doen? :confused:
 
als je nu al problemen hebt met je pc op XP en Vista dan zal win 7 de oplossing niet zijn
win 7 draait overigens perfect bij de meeste
 
wat je omschrijft klopt idd.ik heb een hardwarematig probleem,wellicht ouderom de Bios dateert van 12/12/03 de PC is alweer 7 jaren oud

Ik heb slechts videokaart vervangen,de oude was op beeld flikkerde en toonde strepen!.Nu kan windows compatibiliteitsmodus er niet mee door 1 deur,dus ik heb in apparaatbeheer optie negeren en software installeren gekozen,oogt nu goed...maar de pc loopt regelmatig na format c: en volledige herinstallatie toch vast doet opeens niks meer,moet opnieuw starten,soms blauw scherm etc..
 
Krijg windows 7 trouwens niet geinstalleerd na 3x opnieuw downloaden geeft het na einde download aan beschadigd,corrupt..dus windows 7 is voorlopig van de baan
 
En wat zegt het blauwe scherm? Misschien dat we dat eerst kunnen oplossen?
 
Gaf 3 foutcodes,lange teksten staat me niet echt meer bij,excuses

Draai nu op xp pro en de PC komt gewoon stil(vast te staan) moet via reset herstarten,wat dit is geen idee eigenlijk?.

Heb de harde schijf laten controleren,stond op aut.herstellen niks gevonden de hardeschijf is ook na herstart grondig geinspecteerd duurde wel lang maar probleem houd alsnog aan pc is nu kaal werkt erg snel,maar loop toch vast,momenteel geen blauw scherm meer,ik zal mocht het weer verschijnen de 3 codes opschrijven en de lange tekst proberen samen te vatten daar printscn of iets dergelijks niet mogelijk is als het verschijnt!.
 
Het Blue Screen of Death (blauw scherm des doods) is een melding van het besturingssysteem Microsoft Windows dat er iets mis is gegaan wat niet automatisch te herstellen is. Het betekent meestal dat de computer opnieuw opgestart moet worden. De tekst op het scherm bestaat uit witte letters op een blauwe achtergrond. De term wordt meestal afgekort tot BSOD (of BSoD), of wordt blue screen genoemd.

Vanaf Windows 3.x wordt deze melding in deze vorm gebruikt.

Hoewel dit natuurlijk moeilijk te controleren is in een gesloten systeem, kan men toch aannemen dat deze fouten in de programmatuur niet meer aanleiding geven tot een dergelijke crash. Vandaag neemt men aan dat dergelijke fouten vooral veroorzaakt worden door soortgelijke fouten in de kernel of in stuurprogramma's voor hardware.


Duid op een hardware probleem zoals ik vond via google,wellicht stuurprogramma NVIDIA dus van me nieuwe videokaart,was al NIET compatible met windows!

Wat kan ik nu ondernemen?.de videokaart zit er nu eenmaal in,werkt goed na negeren te hebben gekozen in apparaatbeheer en installeren,desktop komt wel iedere x terug na 1 klik word deze gewoon hersteld van wit naar een achtergrond van XP,dit probleem houd ik wel telkens na herstart!.:shocked:
 
Even kijken of ik het goed snap. Je hebt bij het installeren van de drivers voor de videokaart voor negeren gekozen. Waarschijnlijk kreeg je de melding dat de handtekening niet compatible was?

Probeer eens de nieuwe drivers van Nvidia eens. Je kan bij download drivers op www.nvidia.com kiezen voor automatisch scannen kiezen. Wellicht dat dat het probleem oplost. Staan er nog gele uitroeptekens / vraagtekens bij apparaatbeheer? De chipset drivers geinstalleerd?
 
Ja er staan nog enkele uitroeptekens die kan ik dmv Motherboard cd asus zo installeren.

Met vista waren er GEEN gele uitroeptekens en had ik ook problemen!.

De drivers van NIVIDA zijn up2date...idd handtekening genegeerd deze optie zit in windows apparatbeheer..lijkt me niet de oorzaak..
 
Sla de setup op je bureablad en voer het bestand uit dat bijgevoegd is.
Maak een code en check de code met de setup.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan