Advies nieuwe Grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

elferen111

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Hallo,

Ik ben op het moment in het bezit van een Medion Akoya P7700 D. Dit is wat ik op het moment draai. Ik heb nog niks verander aan deze PC. Ik ben nogal een gamer en je begrijpt vast dat ik niet zo ver kom met een GT 230. Ik wil die upgraden naar een andere videokaart. De prijs moet ongeveer tussen de 150 en 200 euro liggen. Ik zou ook graag willen weten of die in mijn PC past en of ik een nieuwe voeding of een nieuwe koeler moet aanschaffen.

Bedankt voor het helpen,
Martijn.

Ik heb je moederbord opgezocht, en je kan makkelijk een GTX 460 erin stoppen. Dit hoort trouwens in het forum "Videokaarten" ;)

Zonder dat ik een nieuwe voeding of iets dergelijks nodig heb :eek:.
Dat zou mooi zijn:thumb:

Goedemorgen ,

Er zou een voeding van 400 watt in moeten zitten en gezien deze zou dat ook moeten lukken.

Ik had eens gekeken, en ik vond een ATI HD5830 voor dezelfde prijs die een stuk sterker was, kan ik die in mijn PC kwijt?

Ik had eens gekeken, en ik vond een ATI HD5830 voor dezelfde prijs die een stuk sterker was, kan ik die in mijn PC kwijt?

ligt eraan hoe groot hij is. probeer eens te meten wat de lengte is van de achterkant van de kast tot ong de harde schijf/schijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan