advies nodig voor game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

groofy

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2012
goedendag allemaal
ik wil graag een nieuwe game pc aanschaffen
heb tot nu toe alleen maar standaard pc aangeschaft (dus nooit er zelf 1 samengesteld wat heb er geen verstand van)

dus toch maar wat geprobeerd voorbeeld pc.jpg

alleen hahaha toen schrok ik van de prijs want ik wil eigenlijk niet boven de 750 euro uitkomen

de games die ik er op wil spelen zijn world of warcraft en The Elder Scrolls V: Skyrim en btf 3
graag op hoge resolutie

toetsenbord muis en scherm heb ik al

dit is me scherm

en nu is mijn vraag wie kan mij helpen om een pc rond de 750 euro te maken met wat ik heb samengesteld misschien wat lichtere dingen of zo

alvast hartelijk bedankt voor de moeite

groetjes groofy

Laatst bewerkt:
Je scherm heeft niet een hoge resolutie, tegenwoordig is 1920*1080 een beetje standaard en breken de 27" schermen met een resolutie van 2560*1440 door.
Een lagere resolutie betekent dat je minder videogeheugen nodig zult hebben.

Misschien is dit systeem wat voor je: link

Jou eigen systeem is niet te zien omdat je de link naar je winkelwagen geeft, omdat deze met cookies werkt en er geen producten in de link staan zul je een andere manier moeten vinden om jou keuzes met ons te delen.

Mocht je wensen er windows bij aan te schaffen en de pc in elkaar te laten zetten zul je misschien moeten bezuinigen. Dit zou nog kunnen.

Heb je er Windows 7 bij nodig en wil je het geassembleerd krijgen ?

Bedankt voor je reactie

Het liefst wel ja
Geeft dat problemen dan ?

En ja geassembleerd en wel maar dat reken ik niet mee gaat mij om de onderdelen

Laatst bewerkt:
Je scherm heeft niet een hoge resolutie, tegenwoordig is 1920*1080 een beetje standaard en breken de 27" schermen met een resolutie van 2560*1440 door.
Een lagere resolutie betekent dat je minder videogeheugen nodig zult hebben.

Misschien is dit systeem wat voor je: link

Jou eigen systeem is niet te zien omdat je de link naar je winkelwagen geeft, omdat deze met cookies werkt en er geen producten in de link staan zul je een andere manier moeten vinden om jou keuzes met ons te delen.

Mocht je wensen er windows bij aan te schaffen en de pc in elkaar te laten zetten zul je misschien moeten bezuinigen. Dit zou nog kunnen.

bedankt voor je reactie

Heb de link aanpast met een screenshot kreeg het niet voor elkaar

Als het kan liefst een i5 of is dat overbodig?

Als het puur om gaming gaat zou een i3 goed genoeg moeten zijn.
Stel je wilt ook in de toekomst meer met je pc gaan doen, en vind je het belangrijk dat je computer bepaalde taken sneller afhandeld in bijvoorbeeld het bewerken van filmpjes of het doen van een aantal intensieve programma's tegelijkertijd, dan is het wel handig om voor een i5 te gaan, dit past in je budget zolang je windows zelf regelt.

Ja das ook weer zo ja

Want doe ook wel eens een paar dingen tegelijk tijdens het spelen

Jup, misschien dit? Het is grafisch wel iets sterker, maar vergeet niet dat je het dan zelf ineen zal moeten zetten!

Klopt wel een mooie alleen moet er windows bij hebben en da ga ik er weer over heen

Je pc zal sneller aanvoelen en de programma's die je erop zet zullen sneller openen en al...
Anders kan je ook voor een i3 processor gaan, dat is ook een goede processor en kan elke game met gemak aan.

oke dat wist ik niet maar met een i5 ben je zeker wel langer future proef?

De ssd lijkt me in je budget niet aan de orde, het zou kunnen passen, maar ik zou het geld voor andere dingen uitbesteden. Een i5 is niet echt meer future proof, zolang je eisen enkel op gaming liggen is de i3 prima. De i5 zou handig zijn als je, zoals je al aangaf, meerdere taken draait tijdens het gamen. taken als opnames van video, of andere taken. Dit is omdat een I5 over 4 rekenkernen beschikt, en een i3 over 2. Een i5 zou in bepaalde games wel wat functionaliteit bijdragen, zo zie je in bf3 meer acties. bijvoorbeeld dat een hek in een missie met een quadcore opengemaakt wordt door een personage, en met een dual core het hek spontaan open gaat.

Ik dacht dat ik dat in Ncix tech tips had gezien in een filmpje van linus, ncix is een youtube kanaal.

Edit: deze video bedoelde ik, link.
Het filmpje is in engels.

Laatst bewerkt:
welk systeem zou ik dan nu kunnen aanschaffen om bf3 op hoog te kunnen spelen en meerdere dingen kunt doen zoals meerdere taken draait tijdens het gamen. taken als opnames van video

of ga ik dat niet redden met mijn budget??

Het in elkaar zetten moet ook door de winkel toch?
in dat geval moet ik dit systeem nog verder bezuinigen, anders zul je moeten je budget moeten ruimen. Of over gaan op een AMD systeem waarmee je goedkoper uit zou kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Ik ben daar niet echt mee akkoord, Trinity is gemaakt voor zijn integrated graphics. Het is niet bedoeld om te gamen of zo, je kan beter voor een i3 2120 gaan of zo, of een Phenom x4 965 Black edition. Daarmee zal je stukken beter mee kunnen gamen.

Ik ben daar niet echt mee akkoord, Trinity is gemaakt voor zijn integrated graphics. Het is niet bedoeld om te gamen of zo, je kan beter voor een i3 2120 gaan of zo, of een Phenom x4 965 Black edition. Daarmee zal je stukken beter mee kunnen gamen.

wat stel jij dan voor??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan