Advies nodig: Welke brander!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Valkenburg

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Berichten
803
Hoi,

We zijn opzoek geweest naar een goede betrouwbare brander van zo rond de € 50,-. (Minder mag ook ;))

We hebben bij Media Markt twee modellen gezien, n.m.
- Liteon-it (LTR - 48246S of K model) (Duitse vestiging)
- Philips (geloof PCRW4816K) (Nederlandse vestiging)

Beide kosten € 49,-

Wat is beter?:rolleyes:
Wie?
 
Tsjah, welke is beter....

Ik zou om een één of andere reden voor de Philips gaan. Ik denk dat die qua qualiteit toch wat beter zijn en ze zien er wat mooier uit. Ik heb zelf al dik 1,5 jaar een Philips en heb er nog nooit problemen mee gehad.

Ik verder geen ervaringen met de LiteOn....
 
Ik ben een Plextor mannetje, maar een vriend van mij zweert bij Lite on. hij verklaart mij voor gek dat ik een dure Plextor koop, terwijl je dus (volgens hem) voor €49,- een veel betere Lite on kan kopen.
Wat Philips betreft; ik heb daar toch wel slechte verhalen over gehoord....

Groeten, Pim
 
Als ik de site van kieskeurig bekijk, dan zijn de verhalen over Philips niet echt top.

Het Philips model is wel mooier in zijn uiterlijk dan de liteon, maar mij gaat het meer om zijn kunnen.....

Op dit moment heb ik nog een Liteon, maar deze heeft zijn beste tijd gehad. Ontevreden ben ik er niet over.
 
Lite on,prima brandertje voor een prima prijsje.
 
ik heb vroeger minder goede ervaringen gehad met standaard cdromspelers van lite on.
als ik moest kiezen tussen deze twee zou het toch de lite on gaan worden.
 
Liten On, of Aopen:thumb:
P.S GEEEEEEN Philips !! Veel vaker problemen mee gehoord.
 
Ik heb ongeveer zo'n zelfde philips brander (paar versies eerder geloof ik). Nog nooit problemen mee gehad...
 
Ik zie toch teveel netatieve reactie over de Philips.
Dus het wordt het een Liteon.


Iedereen bedankt voor de bijdrage. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan