advies nodig!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De tijd dat AMD beter was voor games is definitief voorbij, de beste processors van nu komen uit het Intel-kamp. Ik kan je vertellen dat een Intel Quad Core, zoals de Q6600, beter presteert dan bijvoorbeeld de Phenom 9600 van AMD.

De tijd dat AMD beter was voor games is definitief voorbij, de beste processors van nu komen uit het Intel-kamp. Ik kan je vertellen dat een Intel Quad Core, zoals de Q6600, beter presteert dan bijvoorbeeld de Phenom 9600 van AMD.
natuurlijk intel is nu de grote baas:rolleyes:

Laten we er alsjeblieft geen ''AMD of Intel discussie'' van maken, we zijn nog steeds bezig met een topic over een nieuw systeem. Het gaat er nu niet om wie er goedkoop is of troep maakt of juist niet, merijntjuh dacht dat AMD beter was voor games maar dat is dus niet zo.
Welke processor kunnen we dan aanbevelen aan merijntjuh, voor de prijs van een X2 6400+ kun je een Intel Core 2 Duo E8400 kopen met betere prestaties. Uiteraard moet dan ook de keuze voor het moederbord veranderd worden.

ja ik zal er naar kijken wat de andere opties zijn

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Kijk ook eens na dit moederbord mischien handig voor als je later een Quad core aanschaft hoef je iddergeval geen nieuwe moederbord te kopen http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=GEEG14
Kijk ook eens na deze videokaart http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JBXVM1

Dit zijn maar mijn meningen

Het scheelt idderdaad niet veel in de prys de intel en de amd exuces

Dat moederbord ondersteunt Intel CPU's helemaal niet, dus waarom raad je deze aan? Voor AMD Quad Core CPU's misschien, maar ik dacht dat er duidelijk aangegeven was dat je beter voor Intel kunt gaan (denk bijvoorbeeld aan de TLB-bug. )

AMD Athlon 64 X2 6400+ 3.2GHz 2MB AM2 Box staat tog in zijn lijstje ?

prima spul dat amd niks mis mee:D

Laatst bewerkt:
AMD Athlon 64 X2 6400+ 3.2GHz 2MB AM2 Box staat tog in zijn lijstje ?

Ja, en dan is het door jou gekozen moederbord ook zeker geschikt, maar er is in het topic aangegeven dat je beter voor de Dual Core CPU's van Intel kunt gaan, ipv de X2 van AMD.

ja ik ben ook van plan nu een E8400 te gaan kopen want die pc die ik dan hep samengesteld is net zo duur want dan neem ik er geen cpu cooler bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan